کد خبر : 94793
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 - 15:37
-

مدیرعامل استقلال ماهشهر:با دبیری، ارژن و یاسین پیشرو برای خرید امتیاز مذاکره کرده ایم

مدیرعامل استقلال ماهشهر:با دبیری، ارژن و یاسین پیشرو برای خرید امتیاز مذاکره کرده ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد ثابت در خصوص خرید سهمیه تیم فوتسال لیگ برتری، اظهار کرد: قصد خرید این سهمیه را داریم و روز شنبه هفته آینده، طی جلسه‌ای که با مسوولان شهرستان ماهشهر خواهیم داشت، قطعیت این موضوع مشخص خواهد شد. وی ادامه داد: تاکنون تیم‌های یاسین پیشرو قم، دبیری تبریز و ارژن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد ثابت در خصوص خرید سهمیه تیم فوتسال لیگ برتری، اظهار کرد: قصد خرید این سهمیه را داریم و روز شنبه هفته آینده، طی جلسه‌ای که با مسوولان شهرستان ماهشهر خواهیم داشت، قطعیت این موضوع مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون تیم‌های یاسین پیشرو قم، دبیری تبریز و ارژن شیراز جهت خرید سهمیه لیگ برتری‌شان به ما پیشنهاد داده‌اند و در حال بررسی قیمت‌ها و رایزنی هستیم؛ در حال حاضر گزینه اصلی ما برای خرید سهمیه، تیم یاسین پیشرو قم است.

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین ماهشهر گفت: آنچه در حال حاضر باعث شده که برای خرید این سهمیه کمی دست نگه داریم، بحث تامین مالی است، چراکه با لیگ برتری شدن باید بازیکنانی را هم جذب کنیم و عمده مشکلات ما پرداخت پول به بازیکنان است؛ همچنین باید بتوانیم اردوهایی متناسب با لیگ برتر برگزار کنیم

وی بیان کرد: ان‌شاءالله اگر تا روز شنبه هفته آینده شرایط فراهم شود، برای خرید سهمیه اقدام می‌کنیم، در غیر این‌صورت کارمان را در لیگ یک فوتسال کشور ادامه خواهیم داد.

ثابت خاطرنشان‌کرد: برای هدایت تیم در لیگ برتر با آقای ابطحی که جدی‌ترین گزینه ما است، به توافق رسیده‌ایم، البته با یکی دو گزینه دیگر هم که از مربیان نسبتا سرشناس هستند و در لیگ برتر نیز مربیگری کرده‌اند، صحبت‌های ابتدایی داشته‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر کمک‌هایی از سوی فرماندار و پتروشیمی‌های شهر به عنوان اسپانسر به ما می‌شود و اگر حضورمان در لیگ برتر قطعیت پیدا کرد، شاید با نام یکی از پتروشیمی‌های شهرستان در لیگ شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین ماهشهر گفت: امکانات سخت‌افزاری شهرستان کاملا با لیگ حرفه‌ای فوتسال تطابق دارد و ما یکی از بهترین سالن‌های فوتسال کشور را در ماهشهر داریم. فدراسیون نیز به ما پیشنهاد داده است که بازی‌های ملی را در این سالن برگزار کنیم و مربیانی همچون آقای علاسوند، ابطحی و ناظم‌الشریعه نیز در این سالن کار کرده‌اند؛ همچنین اردوی یک هفته‌ای استعدادیابی تیم‌ملی در این مکان برگزار شد. به هر حال امکانات شهرستان بسیار خوب است و مشکل فعلی ما، مالی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

خیلی جالبه ارژن چهارسال تو لیگ یک جنگید به لیگ برتر برسه حالا که تو لیگ برتره انصراف میده همون سالی که از لیگ برتر افتادید باید باید قید تیم داری رو میزدید این تیم حق وحید نعمت الهی بود که خدا هم گرفت ازشون ، آقای کمالی فکر یه تیم دیگه باش که برای به عنوان کمک مربی بعد تیم ببریم تو حاشیه و سر مربی بشی خخخخخخخخخ

نام ... جمعه , ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

مسئولین ماهشهر از فکر یاسین بیایید بیرون این تیم برای قم هست و خواهد بود به گزینه های دیگه فکر کنید