کد خبر : 94928
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 - 12:35
-

ناظم الشریعه:مسئولان قدر نتایج درخشان تیم را بدانند و به فوتسال اهمیت بدهند/حضور بازیکنان زیر ۲۰ سال در تیم بزرگسالان زمان نیاز دارد/الان بهترین موقع است که این بازیکنان جذب تیم های لیگ برتری شوند

ناظم الشریعه:مسئولان قدر نتایج درخشان تیم را بدانند و به فوتسال اهمیت بدهند/حضور بازیکنان زیر ۲۰ سال در تیم بزرگسالان زمان نیاز دارد/الان بهترین موقع است که این بازیکنان جذب تیم های لیگ برتری شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره قهرمانی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر که بازیکنان مزد زحمات خودشان را گرفتند. همچنین باید از تک تک اعضای کادر فنی و سرپرست تیم هم تشکر ویژه ای کرد که زحمت زیادی برای این تیم کشیدند. به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره قهرمانی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر که بازیکنان مزد زحمات خودشان را گرفتند. همچنین باید از تک تک اعضای کادر فنی و سرپرست تیم هم تشکر ویژه ای کرد که زحمت زیادی برای این تیم کشیدند. به هر حال وجود این تیم که پشتوانه تیم ملی به حساب می آید، دست ما را برای سالهای آینده باز نگه می دارد تا با ساختاری که می خواهیم، کار را جلو ببریم.

وی تاکید کرد: خدا را شکر با وجود تمام مشکلاتی که طی دو سال گذشته وجود داشت، برنامه ریزی خوبی داشتیم و نتایج خوبی هم در تیم زیر ۲۰ سال و هم تیم بزرگسالان گرفته ایم. مدیریت تیم ها به خوبی صورت می گیرد و فکر می کنم برنامه محوری مهمترین حُسن تیم های ملی است.

مدیرفنی تیم زیر ۲۰ سال یادآور شد: نکته مهمتر، آماده سازی تیم زیر ۱۸ سال برای المپیک جوانان آرژانتین است. همه به دنبال حضور در المپیک هستند. فوتبال ما ۴۰ سال است که به المپیک نرفته است. سال آینده اولین دوره المپیک جوانان برگزار می شود و لازم است که تیم ما به خوبی حمایت شود. مسئولان قدر نتایج درخشان تیم را بدانند و به فوتسال اهمیت بدهند.

ناظم الشریعه خاطرنشان کرد: همچنین باید یک تشکر ویژه هم از تمام مربیان در شهرستان ها داشته باشم که برای کار استعدادیابی زحمت زیادی کشیدند. همانطور که گفتم بزرگترین حسن کار ما برنامه محور بودن آن بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد این بازیکنان جذب تیم بزرگسالان شوند؟ تاکید کرد: حضور بازیکنان زیر ۲۰ سال در تیم بزرگسالان یک مقدار زمان نیاز دارد. تیم امید، پشتوانه تیم بزرگسالان است. الان بهترین موقع است که این بازیکنان جذب تیم های لیگ برتری شوند و در این رقابتها کسب تجربه کنند. آنها باید خودشان را هم در لیگ ایران که یکی از بهترین لیگ های فوتسال دنیا است، نشان بدهند.

وی به تیم های لیگ برتری توصیه کرد که به بازیکنان تیم زیر ۲۰ سال توجه ویژه ای داشته باشند. ناظم الشریعه در این ارتباط گفت: اگر خودم سرمربی باشگاهی بودم، قطعا چند بازیکن از تیم زیر ۲۰ سال را می گرفتم. هیچ چیز بهتر از بازیکن جوان، پرانرژی و کاربلد نیست؛ ویژگی هایی که بازیکنان جوان ما آنرا در مسابقات آسیایی نشان دادند.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره برنامه این تیم در ماه رمضان هم گفت: از قبل درخواست کرده بودم که در اوایل ماه رمضان اردوی برون مرزی داشته باشیم. فعلا که منتظر بازگشت مسئولان کمیته فوتسال از تایلند هستیم تا جلسه ای در این ارتباط برگزار کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.