کد خبر : 94875
تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1396 - 10:03
-

کفاشیان:اگر می خواهیم در المپیک موفق شویم باید از همین فردا استارت بزنیم/موضوع تبانی در لیگ دسته اول را پیگیری می کنیم/باید از تیم دبیری حمایت کرد

کفاشیان:اگر می خواهیم در المپیک موفق شویم باید از همین فردا استارت بزنیم/موضوع تبانی در لیگ دسته اول را پیگیری می کنیم/باید از تیم دبیری حمایت کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در خصوص کسب عنوان قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقات در سطح کیفی بالایی و ملی‌پوشان ایران نیز خیلی خوب کار کردند و زحمات زیادی را متقبل شدند. کادر فنی نیز زحمت زیادی کشید و خدا را شکر نتیجه این زحمات و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان در خصوص کسب عنوان قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقات در سطح کیفی بالایی و ملی‌پوشان ایران نیز خیلی خوب کار کردند و زحمات زیادی را متقبل شدند. کادر فنی نیز زحمت زیادی کشید و خدا را شکر نتیجه این زحمات و غیرت بازیکنان، قهرمانی رقابت‌های زیر ۲۰ سال آسیا بود که برای کشورمان به دست آمد.

وی ادامه داد: البته مهم‌ترین بحث کسب سهمیه المپیک بود که تیم ملی فوتسال ایران به همراه عراق سهمیه این رقابت‌ها را به دست آورد و اگر می‌خواهیم در رقابت‌های المپیک هم موفق باشیم باید از حالا یک تیم زیر ۱۷ سال قدرتمند و قوی را جمع کرده و از همین فردا استارت المپیک را بزنیم اگر موفقیت در این رقابت‌ها را می‌خواهیم.

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اینکه صانعی اعلام کرده بود برخی تیم‌ها از بازیکنان بزرگسال استفاد کردند، گفت: نمی‌توان در مورد این موضوع قضاوت کرد اگر در این خصوص بعداً اسناد و مدارکی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه شود حتماً خود این کنفدراسیون این تخلف را بررسی خواهد کرد.

کفاشیان در مورد تبانی در لیگ دسته اول فوتسال گفت: با پایان رقابت‌های قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال  آسیا به ایران برمی‌گردیم و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی در پایان در مورد درگیری چند روز گذشته بین سلیمانی و دبیری گفت: چیز مهمی نبود؛ دبیری زحمات زیادی برای فوتسال کشیده و باید از این تیم حمایت کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.