کد خبر : 94978
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 10:45
-

احتمال واگذاری تیم مقاومت قرچک

احتمال واگذاری تیم مقاومت قرچک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: با عدم حمایت مالی شهرداری، فرمانداری و اعضای شورای شهر قرچک تیم مقاومت به شهر دیگری واگذار خواهد شد. داود علیزاده اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در صورت عدم حمایت مالی شهرداری، فرمانداری و اعضای شورای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: با عدم حمایت مالی شهرداری، فرمانداری و اعضای شورای شهر قرچک تیم مقاومت به شهر دیگری واگذار خواهد شد.
داود علیزاده اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در صورت عدم حمایت مالی شهرداری، فرمانداری و اعضای شورای شهر قرچک تیم مقاومت به شهر دیگری واگذار می‌شود.

وی گفت: تیم فوتسال مقاومت قرچک، جوان و با انرژی است و ظرفیت خوبی دارد چون اکثر بازیکنان این تیم جوان و سرباز هستند و باید از نظر مالی و جنبه‌های مختلف تقویت شود.

مدیر تیم فوتسال مقاومت قرچک افزود: تیم ‌مقاومت چندی با مشکلات مالی برای تامین هزینه‌ها روبرو است و بازیکنان این تیم با دستان خالی به لیگ برتر صعود کردند.

وی تاکید کرد: سپاه به تنهایی نمی‌تواند این تیم را ساپورت کند و باید فرماندار شهرستان، شهردار و سایر مسئولان نیز از این تیم حمایت کنند، تا قرچک که به‌عنوان پایتخت فوتسال ایران است نماینده شایسته داشته باشد.

مدیر تیم فوتسال مقاومت قرچک بیان داشت: هر شهری دوست دارد یک نماینده درلیگ برتر داشته باشد ولی متاسفانه مسئولین قرچک به تنها نماینده این شهرستان در لیگ برتر توجهی ندارند.

وی گفت: از هوادارانی که حامی همیشگی تیم فوتسال مقاومت بوده‌اند کمال تشکر را داریم و امیدواریم با حمایت‌های آن‌ها مسئولان، کادر فنی و بازیکنان دوباره نام قرچک را در کشور بپیچد.

علیزاده در پایان افزود: از همه مسئولین شهرستان قرچک می‌خواهم تا با اتحاد و همدلی به این تیم جوان کمک کنند تا تیم مقاومت از دست نرود و در قرچک بماند، مردم فهیم قرچک شایسته داشتن یک نماینده در لیگ برتر فوتسال را دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

پایتخت فوتسال ???????

قرچک دوشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۰۱

اقا تورو خدا دارید چیکار میکنید دلتون واسه زحمتاتون بسوزه چقد تماشاگرا با شور واشتیاق به سالن میامدند.نذارید بلایی که سر منصوری اومد بر سر تیم مقاومت بیاد.یه خورده به فکر مردمم باشید #لیگ برتر