کد خبر : 94970
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 10:08
-

شمسایی:برخوردهای سلیمانی باعث دلسردی فوتسالی ها شده است/مگر ما در فوتسال قاتل و دزد داریم که سوء پیشینه می خواهند؟/سلیمانی خودش یک تیم بخرد و از جیب هزینه کند

شمسایی:برخوردهای سلیمانی باعث دلسردی فوتسالی ها شده است/مگر ما در فوتسال قاتل و دزد داریم که سوء پیشینه می خواهند؟/سلیمانی خودش یک تیم بخرد و از جیب هزینه کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره انحلال تیم فوتسال دبیری تبریز که به دلیل اختلاف بین مدیران باشگاه و مسوولان کمیته فوتسال رقم خورد، اظهار کرد: باشگاه دبیری، هویت فوتسال ایران در سال‌های اخیر بوده و از کسی که میلیاردی از جیب شخصی هزینه کرده، باید تقدیر به عمل آید. اگر به همین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره انحلال تیم فوتسال دبیری تبریز که به دلیل اختلاف بین مدیران باشگاه و مسوولان کمیته فوتسال رقم خورد، اظهار کرد: باشگاه دبیری، هویت فوتسال ایران در سال‌های اخیر بوده و از کسی که میلیاردی از جیب شخصی هزینه کرده، باید تقدیر به عمل آید. اگر به همین راحتی چنین تیمی منحل شود، لطمه بزرگی به فوتسال خواهد خورد. من از نزدیک با خانواده دبیری کار کرده‌ام و انسان‌های بسیار بزرگی هستند. شنیدم آقای تاج هم در جلسه هفته گذشته از آن‌ها حمایت کرده است اما برخوردهای آقای سلیمانی (دبیر سازمان لیگ) جالب نیست و باعث دلسردی فوتسالی‌ها شده است.

او افزود: او از مربیان، سرپرستان و خبرنگاران درخواست گواهی عدم سوء پیشینه کرده است. این بی‌احترامی بزرگی حساب می‌شود؛ مگر ما در فوتسال قاتل و دزد و کلاهبردار داریم؟ سلیمانی با این کارش، نفس ورزش را زیر برده و همه را دل‌زده کرده است. به جای این که دنبال کارهای چیپ باشیم، مدیریت‌مان را درست کنیم. هر روز می‌گویند لیگ از ششم تیر شروع می‌شود و ما در این موضوع تردید داریم. قرار است در هفته پنجم با گیتی‌پسند بازی کنیم اما گیتی‌پسند در آن تاریخ باید در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد. کفاشیان به عنوان رییس کمیته فوتسال باید به این مسائل رسیدگی کند. تیمی مثل دبیری اگر کنار برود، فوتسال با افت شدیدی رو به رو خواهد شد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی اضافه کرد: به آقای سلیمانی پیشنهاد می‌کنم خودش یک تیم فوتسال خریده و از جیب هزینه کند تا متوجه شود تیم‌داران چه دردی می‌کشند. تیم‌هایی مثل شن‌سا ساوه، فولاد ماهان و فیروزصفه به خاطر همین سختی‌ها کنار کشیدند. در رشته‌ای که هیچ بازگشت مالی ندارد، دلزده کردن باشگاه‌ها نور علی نور است. الآن تیم قم بلاتکلیف و بدون مالک مانده است، مگر این‌ها وکیل وصی ندارند تا ببینند دردشان چیست؟ معتقدم آدم‌ها باید خودشان را پایین بیاورند تا فوتسال پیشرفت کند. در ماجرای دبیری، آقای سلیمانی می‌توانست کوتاه بیاید.

شمسایی در بخش دیگری از گفت‌وگو درباره قهرمانی تیم ملی زیر بیست سال ایران در آسیا، خاطرنشان کرد: بزرگی فوتسال ایران، رده نمی‌شناسد. این قهرمانی نشان داد فوتسال ما در نیروی انسانی به صورت بالقوه فوق‌العاده است. باید به علی صانعی، کادرفنی، فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تبریک گفت که این نیروهای بالقوه را به بالفعل تبدیل کردند و در حالی که امکانات ضعیف بود، قهرمانی آسیا را به ارمغان آوردند. این اتفاق باعث خوشحالی ما شده اما نگرانیم چون فوتسال هنوز اندرخم یک کوچه است.

آقای گل جهان افزود: تنها بازی ایران و تایلند و دقایقی از بازی با عراق را دیدم و معتقدم تیم بسیار خوب و یکدستی داریم. سه- چهار بازیکن شاخص هم در این تیم هست که به اسم آن ها را نمی‌شناسم تا نام‌شان را بگویم اما در مجموع این تیم می‌تواند آینده فوتسال ایران را تضمین کند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی هم‌چنین از احتمال جذب چند بازیکن از تیم ملی امید خبر داد و افزود: بازیکنان تیم ملی را زیر نظر داشتم چون کار با جوان‌ها را دوست دارم. فکر می‌کنم بیش‌تر بازیکنان این تیم از تیم‌های شهرستانی باشند و شاید نتوانند در تهران بازی کنند. باید ببینم چه شرایطی پیش می‌آید و آیا می‌توانیم در خدمت این بازیکنان باشیم یا نه.

او هم‌چنین با اعلام هشدار نسبت به آینده تیم ملی امید گفت: مگر زمانی که تیم ملی ما سوم جهان شد، چه گلی به سرشان زدند که حالا منتظر اتفاق خاصی برای امیدها باشیم؟ این قهرمانی‌ها می‌تواند یکی دو بار اتفاق بیفتد اما اگر امکانات نباشد، زمین می‌خوریم و دیگر برگشتی هم نخواهیم داشت. فقط خدا را شاکرم که AFC تورنمنتی را در رده جوانان برگزار کرده و این می‌تواند آینده فوتسال ما را تضمین کند به شرطی که هوای تیم را داشته باشیم. شاید برخی بازیکنان تیم ملی امید، در لیگ تیمی نداشته باشند و ماه‌ها از شرایط مسابقه دور بمانند. بنابراین باید اردوهای تیم ملی امید تداوم داشته باشد و بازیکنان را به حال خود رها نکنیم.

شمسایی درباره برنامه‌های تاسیسات دریایی در مرحله آماده‌سازی پیش فصل نیز تصریح کرد: با توجه به کاهش بودجه، باید در هزینه‌ها دقت کنیم. هنوز اردوی خاصی را مشخص نکرده‌ایم و با توجه به این که بازیکنان، روزه می‌گیرند، تمرین را به یک جلسه کاهش دادیم. به هر حال در ماه مبارک رمضان هستیم و باید فریضه دینی را هم به جا بیاوریم. می‌دانیم کارمان سخت است اما خدا هم کمک‌مان خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.