کد خبر : 95024
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1396 - 13:56
دسته‌بندی نشده
-

قهرمانی تیم‌ملی شیرین‌تر از جایزه‌ام بود/ گریه‌های من و شهبازی سوژه خنده شد/ تیم دانش‌آموزی آذربایجان سکوی پرتابم به تیم‌ملی شد/ جایزه‌ام کپی جایزه حسن‌زاده است/ الگویم بازیکن دبیری است

قهرمانی تیم‌ملی شیرین‌تر از جایزه‌ام بود/ گریه‌های من و شهبازی سوژه خنده شد/ تیم دانش‌آموزی آذربایجان سکوی پرتابم به تیم‌ملی شد/ جایزه‌ام کپی جایزه حسن‌زاده است/ الگویم بازیکن دبیری است
توحيد لطفي گفت: با تيم دانش‌آموزي استان آذربايجان‌غربي پس از كسب نايب قهرماني دانش‌آموزان جهان به فوتسال ايران معرفي شدم و اين تيم سكوي پرتابم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، توحید لطفی بازیکن سال گذشته تیم فوتسال دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی که موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی دانش‌آموزان جهان سال۲۰۱۶ در کرواسی شد، بلافاصله به عضویت تیم‌ملی فوتسال زیر ۲۰سال ایران درآمد و طی روزهای گذشته نیز موفق شد تا ضمن کسب سهمیه المپیک جوانان بوینس‌آیرس، بهترین بازیکن جوان رقابتهای زیر۲۰سال آسیا شود.

توحید لطفی در این خصوص به Fut5al گفت: خدا را شکر می‌کنم که به من کمک کرد تا اینطور پله‌های پیشرفت را طی کنم. سال گذشته من در دبیرستان امام صادق تبریز درس می‌خواندم که پس از چندین مرحله اردوی انتخابی به تیم دانش‌آموزی آذربایجان شرقی دعوت شدم و این تیم مرا به فوتسال ایران معرفی کرد و باعث شد تا پس از تجربه‌ و مقام نایب قهرمانی که در مسابقات جهانی دانش‌آموزی۲۰۱۶ کرواسی بدست آورد، در تیم ملی نوپا و تازه تاسیس زیر ۲۰سال به من اعتماد شود.

وی افزود: در تیم‌ملی ایران هم با اعتماد آقای صانعی باز هم بازوبند کاپیتانی به من داده شد و توانستم به کمک همه بازیکنان نقش کوچکی در کسب سهمیه المپیک و قهرمانی با ارزش تیم‌ملی کشورم داشته باشم. بچه‌های تیم بسیار کمک کردند و برای رسیدن به این مقام با تمام وجود برای تیم‌ملی بازی کردند.

لطفی که به تازگی وارد ۱۹سالگی شده از کسب عنوان برترین بازیکن زیر ۲۰سال آسیای خود، ابراز خرسندی کرده و تاکید کرد: این عنوان متعلق به من نیست بلکه متعلق به تیم ما است که همه کمک کردند تا قهرمان شویم و برای من قهرمانی ایران شیرین‌تر از این جایزه‌ای است که به من داده شد؛ جالب اینکه سال گذشته، عین همین جایزه من را در ازبکستان به علی‌اصغر حسن‌زاده داده بودند که باعث افتخار برای من است.

لطفی توحید

بهترین بازیکن زیر۲۰سال آسیا زیباترین خاطره خود از رقابتهای تایلند را اینطور تعریف کرد و گفت: در بازی نفس‌گیر با تایلند پس از هر گلی که ابوالفضل شهبازی که اتفاقا او هم محصول تیم دانش‌آموزی شهرستانهای تهران است، دریافت می کرد با حالت گریه از او می‌پرسیدم آخر چرا گل خوردی؟! که او هم با همان حالت گریه جواب می‌داد خب نشد که بگیرم!! این موضوع به سوژه خنده بچه‌های تیم بعد از پیروزی در این بازی بزرگ تبدیل شد که تا روز آخر هم آن را تکرار می‌کردند و سر به سرمان می‌گذاشتند.

وی با بیان اینکه بازی‌های تدارکاتی نقش بسیار زیادی در موفقیت تیم زیر ۲۰سال در آسیا داشت، تصریح کرد: بازی‌های تدارکاتی تیم را آماده‌تر کرد و یک بازی تدارکاتی برای ما برابر با چند ده جلسه تمرین بود که خیلی خوب شد.ما خیلی زحمت کشیده بودیم و در این ۸ ماه کلی تمرین کرده بودیم. از اول هم با یکدلی بازی کردیم تا به نتیجه رسیدیم. چون اولین دوره آسیایی و سهمیه المپیک بود همه با قدرت آمده بودند اما تا فینال رفتیم چون بچه‌ها همگی یکدست بودند.

وی در خاتمه الگوی فوتسالی خود را بابک اکبری بازیکن تیم دبیری تبریز نامید گفت: در فوتسال ایران از بازیکن بااخلاق و فنی تیم دبیری، بابک اکبری الگو گرفتم و همین جا امیدوارم خبرهایی که از کناره‌گیری دبیری می‌شنوم صحت نداشته باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری یکشنبه , ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴

ممنونم ازت . گل اخرت به تایلند خیلی عالی بود.من با حساسیت زیاد و پر استرس بازی رو دیدم. واقعا خوشحالم کردی. کارت عالی بود. دوست داریم.