کد خبر : 95076
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 13:47
-

امتیاز قم به مقاومت بسیج می‌رسد؟

امتیاز قم به مقاومت بسیج می‌رسد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال یاسین پیشرو از ادامه تیمداری در لیگ برتر فوتسال انصراف داده است و هیات فوتبال استان قم به دنبال واگذاری امتیاز این تیم به بخش و اسپانسر دیگری هستند. در همین ارتباط صحبتهایی هم با مسئولان مقاومت بسیج صورت گرفته و احتمال دارد امتیاز فوتسال قم به بسیج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال یاسین پیشرو از ادامه تیمداری در لیگ برتر فوتسال انصراف داده است و هیات فوتبال استان قم به دنبال واگذاری امتیاز این تیم به بخش و اسپانسر دیگری هستند.

در همین ارتباط صحبتهایی هم با مسئولان مقاومت بسیج صورت گرفته و احتمال دارد امتیاز فوتسال قم به بسیج واگذار شود.

کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال استان قم با اعلام این خبر گفت: جلساتی با مسئول تربیت بدنی مقاومت بسیج داشته ایم و نتیجه این جلسات تا چند روز دیگر مشخص می شود. آنچه مسلم است این است که امتیاز تیم قطعا واگذار می شود.

وی درباره انصراف یاسین پیشرو از تیمداری تاکید کرد: ما حُسن نیت خود را ثابت کردیم و هر کاری که خواستند انجام دادیم. به شخصه یقین داشتم یاسین پیشرو تیمداری نمی کند. آنها با خودشان هم درگیر بودند.

رئیس هیات فوتبال استان قم درباره شرایط واگذاری هم گفت: ما دو شرط داریم. اول اینکه تیم در استان بماند و دوم اینکه حق فروش تیم را نداشته باشند.

بهرامی درباره مبلغ واگذاری تیم گفت: ما هیچ پولی نمی خواهیم و امتیاز تیم را به همان دو شرطی که گفتیم رایگان واگذار می کنیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.