کد خبر : 95045
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 9:54
-

قلی پور:امیدوارم دبیری به لیگ برتر بازگردد/ انصراف دبیری لطمه بزرگی به فوتسال آذربایجان می‌زند

قلی پور:امیدوارم دبیری به لیگ برتر بازگردد/ انصراف دبیری لطمه بزرگی به فوتسال آذربایجان می‌زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رشید قلی پور، بازیکن تیم فوتسال دبیری ضمن اشاره به نتایج این تیم در لیگ ۹۵ اظهار کرد: درواقع هم ما بازیکنان و هم باشگاه از نتایج راضی بودند و شاهد این مسئله هم جشن بزرگ نائب قهرمانی بود که به همت مسئولان باشگاه برگزار شد. وی افزود: عملکرد دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رشید قلی پور، بازیکن تیم فوتسال دبیری ضمن اشاره به نتایج این تیم در لیگ ۹۵ اظهار کرد: درواقع هم ما بازیکنان و هم باشگاه از نتایج راضی بودند و شاهد این مسئله هم جشن بزرگ نائب قهرمانی بود که به همت مسئولان باشگاه برگزار شد.

وی افزود: عملکرد دبیری در سال ۹۵ فراتر از آن چیزی بود که هدف‌گذاری کرده بودیم چراکه این نائب قهرمانی به‌اندازه قهرمانی ارزشمند بود.

بازیکن تیم فوتسال دبیری در مورد دلایل ناکامی این تیم در سال ۹۵ نیز گفت: ما در دیدار برگشت با نماینده ساوه، عملکرد خوبی نداشتیم و نتیجه را واگذار کردیم اما در مورد بازی در ساری هم اتفاقاتی افتاده بود که تکلیف این بازی هنوز مشخص نبود. فکر می‌کنم آقای سلیمانی به‌تنهایی تصمیم گرفتند و حتی پرونده را به کمیته انضباطی نفرستادند. اختلافات از همین‌جا شروع شد و تا آخر فصل هم آقای دبیری تحمل کردند و لیگ را ادامه دادند اما در پایان مسابقات وقتی‌که برخوردهای نامناسب را دیدند دل‌زده شدند.

” انصراف دبیری از حضور در لیگ برتر لطمه بزرگی به فوتسال آذربایجان می‌زند” قلی پور با بیان این جمله تصریح کرد: دبیری ۱۵ سال در لیگ‌های دسته اول و لیگ برتر حضورداشته است. با توجه به اینکه احتمالاً مس سونگون نیز به ورزقان منتقل می‌شود و دبیری از حضور در لیگ برتر انصراف می‌دهد، حضور جوانان و نوجوانان در تیم‌های پایه تبریز که به‌عنوان پایتخت فوتسال شمالغرب کشور شناخته می‌شود بی‌معنی خواهد بود چراکه دیگر تیم بزرگسالانی وجود ندارد که در آن فعالیت کنند. فکر می‌کنم به‌واسطه انصراف دبیری از حضور در لیگ برتر، ممکن است به‌نوعی فوتسال آذربایجان ریشه‌کن شود.

قلی پور در مورد احتمال بازگشت دبیری به لیگ برتر نیز گفت: آقای دبیری از جیب خودشان برای فوتسال هزینه می‌کنند و انتقاداتی هم داشتند تا عدالت رعایت شود اما متأسفانه شاهد برخوردهای نامناسبی بودند و ناراحتی آنها از کمیته فوتسال است. در روزهای اخیر شاهد کمپین حمایت از باشگاه دبیری هستیم که بزرگان فوتسال کشور در آن حضور دارند و خواهان بازگشت تیم دبیری به لیگ برتر هستند. بیش از یک هزار نفر پیگیر بازگشت دبیری به لیگ برتر هستند و با توجه به شناختی که از مردانگی آقای افشین دبیری دارم، امیدوارم این تیم به لیگ برتر بازگردد.

وی افزود: برای تمام بازیکنانی که با دبیری قرارداد داشتند رضایت‌نامه صادرشده است. جواد اصغری مقدم با تأسیسات دریایی قرارداد امضاء کرده و فرهاد فخیم، حمید احمدی به همراه علیرضا عسگری به مس سونگون پیوسته‌اند. بقیه بازیکنان بومی هم تصمیم خاصی نگرفته‌اند چراکه از انصراف دبیری ناراحت هستیم. با توجه به حضور ۱۰ ساله بازیکنان بومی در دبیری و ارتباط عاطفی با این تیم، هیچ‌یک از آنها دوست ندارند در تیم دیگری بازی کنند و فعلاً بلاتکلیف هستند. فکر می‌کنم اگر آقای دبیری قبول کنند که این تیم در لیگ برتر شرکت کند، بازیکنان بومی با این تیم قرارداد سفید امضا می‌کنند.

قدیمی‌ترین بازیکن دبیری افزود: من از سال ۷۸-۷۹ در باشگاه دبیری حضور دارم و فقط یک سال به صلاحدید مدیریت باشگاه، به گسترش فولاد رفتم. در سال‌هایی که در دبیری حضور دارم، همه بازیکنان از مدیریت و صداقت مسئولان باشگاه رضایت دارند و هیچ مشکلی ازنظر مالی و … نداشته‌ایم.

قلی پور در پایان گفت: از جامعه فوتسال ایران تشکر می‌کنم که پا پیش گذاشته‌اند و خواستار بازگشت تیم دبیری به لیگ برتر هستند. امیدوارم آقای دبیری هم اگرچه از یک نفر ناراحت هستند، پاسخ مناسبی برای حمایت این نفرات بدهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالی دوشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

شیر مادر حلالت پسر
با اینکه بقیه گذاشتن رفتند ولی تو موندی تا بقیه هم کنارت بمونن و تیم فروشی نکنن
امسالم مثل سالهای گذشته سالن پر میشه چون تیم فقط دبیری با بومی های با تعصبش
فقط حیف حاج فرهاد رفت

نام ... دوشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

واقعا بازیکن خوبی هست که به خاطره عشق به تیم دبیری در این تیم ماند ودر خدمت برادران دبیری بود حیف این تیم که منحل بشه