کد خبر : 95063
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 11:20
-

دبیری:انگیزه‌ای برای تیمداری نداریم / تیم‌های پایه دبیری تبریز حفظ می‌شوند

دبیری:انگیزه‌ای برای تیمداری نداریم / تیم‌های پایه دبیری تبریز حفظ می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: به دلیل اجحاف صورت گرفته نسبت به تیم دبیری تبریز که منجر به از دست رفتن قهرمانی این تیم شد، انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت در فوتسال را نداریم. وی گفت: در هیچ رشته ورزشی به اندازه فوتسال بخش خصوصی مشارکت نداشته و پایه‌های اصلی این رشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: به دلیل اجحاف صورت گرفته نسبت به تیم دبیری تبریز که منجر به از دست رفتن قهرمانی این تیم شد، انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت در فوتسال را نداریم.

وی گفت: در هیچ رشته ورزشی به اندازه فوتسال بخش خصوصی مشارکت نداشته و پایه‌های اصلی این رشته با مشارکت بخش خصوصی استوار شده و توجه و حمایت فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال از این بخش انتظار زیادی نبود.

فرزین دبیری تصریح کرد: متاسفانه سازمان لیگ فوتسال با رای خود در بازی نیمه تمام شهروند ساری و دبیری تبریز موجب شد قهرمانی تیم ما از دست رود و فصل فوق‌العاده تیم دبیری تحت الشعاع این رای قرار گیرد.

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز گفت: همین موضوع سبب شد که هیچ انگیزه‌ای برای شرکت در مسابقات لیگ برتر فوتسال نداشته باشیم و چه تضمینی است که در سال‌های بعدی نیز همین اتفاق سر تیم ما نیاورند، به همین سبب تصمیم گرفتیم که از تیمداری در لیگ برتر فوتسال کشور انصراف دهیم.

فرزین دبیری تاکید کرد: باشگاه دبیری همیشه حامی فوتبال و فوتسال پایه بوده و فعالیت باشگاه در رده های سنی پایه تداوم خواهد داشت و حکم مربیان تیم‌های پایه برای فصل جدید نیز داده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

اقای دبیری اون سالی که حق گیتی پسند را خوردید یادتونه
یادته سهرابی را آوردی فرودگاه
یادته کادوهات
کوه به کوه نمیرسه داداش اما……..

فوتسالی دوشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

خب بزدگ بشن آخرش کجا برن؟
شما هم با این حرفاتون
سه ماه هست میگید دیگه واگذار کنید بره پی کارش دیگه