کد خبر : 95078
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 13:58
-

سنگ سفیدی:مس پول نجومی نمی دهد/گیتی پسند و تاسیسات مدعی قهرمانی هستند

سنگ سفیدی:مس پول نجومی نمی دهد/گیتی پسند و تاسیسات مدعی قهرمانی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در مورد پیوستنش به تیم مس سونگون اظهار داشت: ابتدا باید از مجموعه تأسیسات دریایی و شخص وحید شمسایی تشکر کنم که چند سال با آنها کار کردم. بعد از آن باید از آقای مرتضایی تشکر کنم که به من لطف داشتند و پیشنهاد همکاری دادند.  وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در مورد پیوستنش به تیم مس سونگون اظهار داشت: ابتدا باید از مجموعه تأسیسات دریایی و شخص وحید شمسایی تشکر کنم که چند سال با آنها کار کردم. بعد از آن باید از آقای مرتضایی تشکر کنم که به من لطف داشتند و پیشنهاد همکاری دادند.
 وی ادامه داد: بعد از صحبت با آقایان کافی و بی‌غم به این نتیجه رسیدم که به مس سونگون بیایم تا بعد از ۳ سال برای مردم خوب تبریز یک قهرمانی کسب کنیم.
بازیکن جدید تیم فوتسال مس سونگون در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر کم شدن بودجه از تأسیسات دریایی جدا شد، گفت: اصلا این مسئله درست نیست، ورزش حرفه‌ای است. من ۳ سال در تأسیسات به تمام خواسته‌هایم رسیدم و وقت جدایی رسیده بود. باید از شمسایی تشکر کنم که برای انتخاب تیمم دستم را باز گذاشت.
 سنگ‌سفیدی در واکنش به اینکه گفته می‌شود تیم مس سونگون با قردادهای نجومی بازیکنان را جذب می‌کند، عنوان کرد: مس سونگون نجومی پول نمی‌دهد اما همان مبلغی را که در قرارداد قید می‌کند به بازیکن پرداخت می‌کند. آقای کافی و مجموعه مس سونگون به حرفی که می‌زنند پایبند هستند.
 وی در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند در فصل جدید لیگ برتر جدال قهرمانی بین مس سونگون و گیتی‌پسند است، خاطرنشان کرد: این مسئله را قبول ندارم، امسال ستاره‌ها در تیم‌های مختلف حضور دارند. گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی مدعیان قهرمانی هستند، ما هم کنار تیم‌هایی مانند حفاری و فرش‌آرا تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.
منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.