کد خبر : 95129
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 - 11:59
-

وضعیت ۲ نماینده قم در لیگ برتر فوتسال مبهم است

وضعیت ۲ نماینده قم در لیگ برتر فوتسال مبهم است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،استان قم پس از صعود تیم آتلیه طهران، دو نماینده در لیگ برتر فوتسال دارد که وضعیت‌ این تیم‌ها به دلیل نبود حامی مالی همچنان مبهم است. تیم فوتسال آتلیه طهران قم چندی پیش با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال ایران راهی لیگ برتر شد و اکنون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،استان قم پس از صعود تیم آتلیه طهران، دو نماینده در لیگ برتر فوتسال دارد که وضعیت‌ این تیم‌ها به دلیل نبود حامی مالی همچنان مبهم است.
تیم فوتسال آتلیه طهران قم چندی پیش با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال ایران راهی لیگ برتر شد و اکنون باید به همراه دیگر نماینده قم که هنوز نام یاسین پیشرو را با خود دارد در این مسابقات شرکت کند.

یاسین پیشرو که حمایت و پشتیبانی از نماینده فوتسال قم در لیگ برتر را در ۲ فصل اخیر در اختیار داشت از حمایت از یاسین پیشرو کناره گیری کرده است و اکنون مشخص نیست وضعیت آینده این تیم بدون حامی مالی چه می‌شود.

این در شرایطی است که متولی این تیم اداره کل ورزش و جوانان استان قم است و از سوی دیگر با توجه به محدودیت زمانی، شرایط برای این تیم خطرناک پیش می‌رود به طوری که این تیم بدون حامی مالی نه سرمربی و کادر مشخصی دارد و نه تمرینی را برای حضور در لیگ برتر آغاز کرده است.

آتلیه طهران قم نیز که با حمایت بخش خصوصی به لیگ برتر رسیده مشکل مشابهی دارد زیرا مالکیت آن توانایی هزینه کردن برای آن در لیگ برتر ندارد و آتلیه طهران به دنبال جذب منابع مالی برای حضور در لیگ برتر است اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

بدین ترتیب هر ۲ نماینده لیگ برتری قم در وضعیت مبهم مالی قرار گرفته‌اند. این در شرایطی است که زمزمه‌هایی در خصوص فروش امتیاز یکی از ۲ تیم به گوش می‌رسد اما هیچ منبع رسمی این موضوع را تأیید نکرده است.

این در حالی است که کارشناسان و اهالی فوتسال، قم را از نظر ظرفیت نیروی انسانی شایسته حضور ۲ تیم از این استان در لیگ برتر فوتسال می‌دانند اما در زمینه حمایت مالی از فوتسال، این ظرفیت در قم دیده نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.