کد خبر : 95166
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 - 16:38
-

وفایی:هر جا که باشم سعی من بالا نگهداشتن پرچم فوتسال قم است/تاسیسات قطعا جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود

وفایی:هر جا که باشم سعی من بالا نگهداشتن پرچم فوتسال قم است/تاسیسات قطعا جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی اظهار کرد: من معتقدم که مهد فوتسال کشور به قم اختصاص دارد زیرا قم یکی از استان‌های موفق در برگزاری رقابت‌های لیگ داخلی و سطوح مختلف و دسته‌های متنوع است و چرخه بازیکن‌سازی در قم همواره در گردش است. وی ادامه داد: بچه قم هستم و خودم را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا وفایی اظهار کرد: من معتقدم که مهد فوتسال کشور به قم اختصاص دارد زیرا قم یکی از استان‌های موفق در برگزاری رقابت‌های لیگ داخلی و سطوح مختلف و دسته‌های متنوع است و چرخه بازیکن‌سازی در قم همواره در گردش است.

وی ادامه داد: بچه قم هستم و خودم را مدیون اعتماد ارزشمندی می‌دانم که باشگاه‌های این رشته و مربیان عزیزم به من داشتند و زمینه رشد و موفقیت من را فراهم کردند تا بتوانم ابتدا توانایی‌های خود را نشان بدهم و سپس در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران حضور پیدا کنم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران ابراز کرد: خوب می‌دانم که فوتسال شدیدا مورد علاقه مردم شهرم قرار دارد و قمی‌ها به آن عشق و علاقه زیادی دارند، خوشحالم که از فوتسال قم به سطح اول فوتسال کشور معرفی شدم و هر جا که باشم سعی من بالا نگهداشتن پرچم فوتسال قم است.

وی اضافه کرد: مدارج ترقی در این رشته را تیم‌های باشگاهی فوتسال قم سپری کرده‌ام و روزهای بسیار خوبی را در کنار مردم قم در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان تجربه کرده و با حمایت و دلگرمی آنها توانستم به تیم ملی فوتسال ایران راه یافته و در جام ملت‌های آسیا نیز به میدان بروم.

وفایی که با تیم ملی فوتسال ایران نایب‌قهرمانی سال ۲۰۱۴ جام ملت‌های قاره کهن را در کارنامه دارد و در جام جهانی کوچک در کشور برزیل نیز به میدان رفته، اضافه کرد: از خبر صعود تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به مسابقات لیگ برتر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم که این تیم با بازیکنان بسیار خوبی که همگی از دوستان من هستند و از سطح بالایی برخوردارند در لیگ برتر نیز موفق باشد.

وی راجع به وضعیت فوتسال قم و حضور دو نماینده این استان در لیگ برتر سال ۱۳۹۶، تصریح کرد: آتلیه‌طهران قم مزد یکدلی و اتحاد مدیریت، کادر و بازیکنان خود را گرفت و به لیگ برتر آمد، به نظر من قم ظرفیت داشتن دو تیم در لیگ برتر را دارد ولی باید مدیریت صحیحی به کار گرفته شود تا فوتسال قم با مشکلاتی که این چند سال داشته، دیگر مواجه نشود و در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد.

ملی‌پوش فوتسال قم که امسال برای دومین فصل متوالی برای تیم تاسیسات دریایی تهران در لیگ برتر به میدان می‌رود، در پایایان راجع به وضعیت این تیم در آستانه لیگ جدید، اظهار کرد: امسال تاسیسات بازیکنان خوبی در نقل و انتقالات جذب کرده و قطعا جزو مدعیان قهرمانی خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

جادوگر اسیا علیرضا وفایی

انشاالله زودتر برگردی به شهرت در هر حال موفق باشی افتخار فوتسال قم ?