کد خبر : 95276
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1396 - 10:36
-

دبیری: رضایت‌نامه اکثر بازیکنان خود را صادر کرده‌ایم/ برخوردهای ناشایست سلیمانی بعد از ۱۷سال ما را ناامید کرد

دبیری: رضایت‌نامه اکثر بازیکنان خود را صادر کرده‌ایم/ برخوردهای ناشایست سلیمانی بعد از ۱۷سال ما را ناامید کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری و حضور این تیم در لیگ‌برتر فوتسال گفت: ما رضایت‌نامه اکثر بازیکنان خود را صادر کرده‌ایم و آنها در حال حاضر با تیم‌های دیگری مشغول مذاکره هستند، ولی تعدادی که باقی ماندند حاضر شدند این تیم را ترک نکنند حتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال دبیری و حضور این تیم در لیگ‌برتر فوتسال گفت: ما رضایت‌نامه اکثر بازیکنان خود را صادر کرده‌ایم و آنها در حال حاضر با تیم‌های دیگری مشغول مذاکره هستند، ولی تعدادی که باقی ماندند حاضر شدند این تیم را ترک نکنند حتی با مبالغ قرارداد کمتر که این لطف و محبت آنها و عشق به مردم تبریز را می‌رساند.

وی در ادامه گفت:‌ در سال قبل اسپانسری به نام شرکت «هافمن» ما را در لیگ‌برتر همراهی نمود و پیشنهاد خرید امتیاز این تیم را به اسپانسر دادیم و قرار شد که برای خرید و مذاکرات قطعی اطلاع دهند، ولی متأسفانه تاکنون اطلاعی نداده‌اند و فکر کنم خرید امتیاز برای این تیم منتفی شده است.

مالک باشگاه دبیری تبریز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قرار بود تاج رئیس فدراسیون فوتبال با باشگاه مذاکراتی در مورد حضور در لیگ‌برتر داشته باشد، گفت: بله، تاج با برادر بنده دکتر دبیری صحبت‌هایی داشته‌اند. از صحبت‌های آنها حول محور هیأت‌مدیره باشگاه و مسائلی که برای باشگاه به وجود آمده بود، صحبت شد.

دبیری گفت: بحث ما این است که ما جزو خانواده فوتسال هستیم و هرجا و هر قدمی که بتوانیم برای فوتسال برمی‌داریم، ولی شما ببینید برخوردهای ناشایست سلیمانی سرپرست کمیته فوتسال بعد از ۱۶ الی ۱۷ سال چگونه ما را ناامید کرد. وقتی در جلسه‌ای ایشان به صراحت می‌گوید زمانی که من در فوتسال بودم، شما کجا بودید، آیا به نظر شما و مردم عزیز فوتسال‌دوست این حرف صحیح است؟ ایشان چگونه به خودش اجازه می‌دهد که به این راحتی آن‌هم در جمع به کسی توهین نماید. سلیمانی در کمیته فوتسال، شما ببینید چقدر اشتباهات مکرری داشته است. اول برخوردش با ما و گرفتن قهرمانی از دبیری در سال قبل، آن هم از اتفاقات لیگ دسته یک فوتسال و اتفاقات ….

وی اظهار داشت:‌ این‌همه سال ما زحمت کشیدیم و هزینه کردیم، البته نمی‌خواهم منت بگذارم، وظیفه‌مان بوده و به خاطر عشق و علاقه‌ای که به فوتسال و مردم تبریز داشتیم، ادامه دادیم، ولی این انصاف نیست که این‌گونه فردی با سوءاستفاده از مدیریت خود به این راحتی با هر کسی که دلش می‌خواهد این‌گونه برخورد و توهین نماید و اگر ما تا بخواهیم حرفی بزنیم یا انتقادی کنیم، سریع و به صراحت می‌گوید؛ پرونده شما را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم.

دبیری در آخر گفت: واقعاً با این شرایط و اوصافی که وجود دارد در مدیریت کمیته فوتسال بهتر است ما حاضر نشویم و قطعاً تاکنون هم همین تصمیم در هیأت‌مدیره گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

با قلدری نمی تونید قهرمان بشید.ساوه چکارتون کرد؟