کد خبر : 95386
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 9:46
-

قلی زاده:برخی اشخاص در قم تمایلی به تیمداری قم در فوتسال ندارند/ سن‌ایچ ساوه تنها مشتری آتلیه است

قلی زاده:برخی اشخاص در قم تمایلی به تیمداری قم در فوتسال ندارند/ سن‌ایچ ساوه تنها مشتری آتلیه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب عنوان نایب قهرمانی راهی لیگ برتر تیمی که همیشه در لیگ دسته اول با مشکلات مالی دست‌ و پنجه نرم می‌کرد و پس از صعود مشکلاتش چند برابر شد. رسول قلی‌زاده در مورد شرایط تیم اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب عنوان نایب قهرمانی راهی لیگ برتر تیمی که همیشه در لیگ دسته اول با مشکلات مالی دست‌ و پنجه نرم می‌کرد و پس از صعود مشکلاتش چند برابر شد.

رسول قلی‌زاده در مورد شرایط تیم اظهار داشت: با چند اسپانسر مذاکره کرده‌ایم و بناشده تا پایان هفته جاری خبر نهایی را به مجموعه آتلیه طهران اعلام کنند.

مدیرعامل تیم تازه لیگ برتری شده آتلیه طهران قم افزود: در صورتی که برای تیم فوتسال لیگ برتری آتلیه طهران حامی مالی نیابیم، تیم را به فروش خواهیم گذاشت چرا که هزینه‌های این تیم از عهده شخص من دیگر خارج است.

وی در مورد شرایط فروش آتلیه گفت: در حال حاضر تنها خواهان و مشتری تیم سن ایچ ساوه است و بر اساس مذاکرات تیم لیگ برتر آتلیه را با تیم دسته اولی سن ایچ تعویض خواهیم کرد و یک مابه‌التفاوت دریافت می‌کنیم.

به گفته وی به ادارات و واحدهای تجاری مختلفی مراجعه کرده‌ایم اما همه می‌گویند، تا ببینیم چه می‌شود.

قلی‌زاده بیان کرد: فوتسال قم دنیای استعداد است و سند حرف ما حضور بازیکنان و کادر فنی بومی که در نهایت منجر به صعود شد اما واقعاً متأسفم برای اشخاصی که از نظر مالی می‌توانستند کمک کنند اما نیامدند.

مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران تصریح کرد: مشخص نیست در سالیان گذشته چه بر سر اسپانسرها گذشته است که هیچ‌کس حاضر به همکاری نیست.

وی عنوان کرد: شخصی به‌عنوان اسپانسر مالی به سراغ باشگاه آمد اما پس از چند روز دیگر جواب تلفن من را هم نداد در پاسخ به ما گفت، برخی گفته‌اند بلایی که بر سر ماهان تندیس و یاسین پیشرو در فوتسال  آورده‌اند برای ما نیز تکرار می‌شود.

قلی‌زاده با بیان اینکه برخی اشخاص در قم هستند که تمایلی به تیم داری قم فوتسال ندارند، گفت: نمی‌دانم این اشخاص چه سودی از این کار می‌برند، به نظر من گروهی هستند که هر کجا برای اسپانسر می‌رویم پس از ما آنها را ناامید و پشیمان می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

تورو خدا اگر شده تیمو منحل بکنید یا لیگ با ۱۳ تیم برگزار بشه ولی امتیازو به سن ایچ نفروشید

مجید سه شنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲

مگر تیم سن ایچ چی کرده که اینطور صحبت میکنید، ساوه مهد فوتسال ایران است و این سال هاست که بر همه آشکار شده

نام ... چهارشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

ساوه ؟؟ مهد فوتسال ؟؟؟!!!!!

مهدی چهارشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰:۲۵

تا ناصر شریفی و کریم بهرامی تو قم هستند ، قمی ها نمی تونند تیم داری کنند.هیچ اسپانسری هم به خاطر اینها نمی آینددددددددد.