کد خبر : 95395
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 12:27
-

لغو اردوی خارجی تیم ملی فوتسال/ بی تفاوتی قزاق ها به درخواست ایران!

لغو اردوی خارجی تیم ملی فوتسال/ بی تفاوتی قزاق ها به درخواست ایران!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نظر داشت اردوی خارجی در یکی از کشورهای امارات یا ارمنستان برای ملی‌پوشان در ماه رمضان تدارک ببیند اما در جلسه اخیر کادرفنی با علی کفاشیان قرار شده این اردو از برنامه‌های تیم ملی حذف شود. مشکل مالی فدراسیون فوتبال و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نظر داشت اردوی خارجی در یکی از کشورهای امارات یا ارمنستان برای ملی‌پوشان در ماه رمضان تدارک ببیند اما در جلسه اخیر کادرفنی با علی کفاشیان قرار شده این اردو از برنامه‌های تیم ملی حذف شود. مشکل مالی فدراسیون فوتبال و آغاز تمرین تیم‌های باشگاهی برای شرکت در لیگ برتر،‌ از دلایل لغو این اردو بوده است.

بنابراین تیم ملی تا شهریور هیچ برنامه‌ای نخواهد داشت و کمیته فوتسال به دنبال این است که در تاریخ‌های ۱۹ تا ۲۲ شهریور که فیفادی است،‌ بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال قزاقستان را تدارک ببیند. نامه‌نگاری‌های لازم برای برگزاری این بازی نیز از ماه‌ها پیش انجام شده اما قزاق‌ها هنوز پاسخ قطعی نداده‌اند.

همچنین اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیایی ترکمنستان از شهریور ماه آغاز می‌شود و قرار است ملی‌پوشان، سه روز در هفته در اختیار کادرفنی تیم ملی باشند.

علی صانعی سرمربی تیم ملی زیر بیست سال ایران نیز که با این تیم، مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا را کسب کرد، دوباره به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان ملحق و با این تیم در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.