کد خبر : 95407
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1396 - 16:18
دسته‌بندی نشده
-

کمیته فنی، سرمربی انتخاب کرد!/ صانعی از ترابیان نمره قبولی گرفت؟!

کمیته فنی، سرمربی انتخاب کرد!/ صانعی از ترابیان نمره قبولی گرفت؟!
در حالی عباس ترابیان از انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی خبر می دهد که اساسا انتخاب مربی در شرح وظایف کمیته فنی تعریف نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان در جلسه کمیته فنی فوتسال صبح امروز (سه‌شنبه) قرار شد هدایت تیم زیر ۱۸ سال اعزامی به مسابقات المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین را بر عهده داشته باشد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با اعلام این خبر گفت: صانعی هم به عنوان مدیرفنی تیم بزرگسالان و هم به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر ۱۸ سال فعالیت خواهد کرد.

در حالی عباس ترابیان از انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی خبر می دهد که اساسا انتخاب مربی در شرح وظایف کمیته فنی تعریف نمی شود و تشکیل سازمان تیم های ملی به ریاست محمدرضا ساکت برای چنین روزهایی بوده است.

ترابیان چندی پیش در توجیه لغو اردوی تیم ملی زیر بیست سال گفته بود کمیته فنی مسئول لغو این اردو نیست چرا که کار اجرایی بر عهده کمیته فوتسال است و کمیته فنی تنها نظر مشورتی می دهد.

در شایستگی علی صانعی برای به عهده گرفتن هدایت تیم المپیک ایران تردیدی نیست اما با وجود گذشت بیش از یک سال از تشکیل کمیته فنی، این ابهام در بین اهالی فوتسال وجود دارد که کمیته فنی دقیقا چه وظیفه ای به عهده دارد؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.