کد خبر : 95426
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 10:00
-

تورنمنت چهارجانبه با حضور گیتی پسند و تاسیسات دریایی

تورنمنت چهارجانبه با حضور گیتی پسند و تاسیسات دریایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان باید از اواخر تیر در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و به همین منظور به دنبال برگزاری تورنمنت چهارجانبه‌ای است تا با آمادگی کامل روانه این مسابقات شود. گیتی پسندی‌ها در نظر دارند تیم‌های لیگ برتری را برای برگزاری این تورنمنت به اصفهان دعوت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان باید از اواخر تیر در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و به همین منظور به دنبال برگزاری تورنمنت چهارجانبه‌ای است تا با آمادگی کامل روانه این مسابقات شود.

گیتی پسندی‌ها در نظر دارند تیم‌های لیگ برتری را برای برگزاری این تورنمنت به اصفهان دعوت کنند. تاسیسات دریایی تهران با هدایت وحید شمسایی به عنوان یکی از مدعیان اصلی لیگ جزو تیم‌هایی است که به تورنمنت اصفهان دعوت شده تا در تاریخ ۲۵ خرداد با این تیم بازی دوستانه برگزار کند.

وحید شمسایی اظهار کرد: علی افضل سرمربی گیتی پسند از من خواست تا بازی دوستانه‌ای را در قالب تورنمنت چندجانبه با گیتی پسند داشته باشیم. این بازی هم به نفع ما است و هم گیتی پسند چرا که باعث می‌شود آنها برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده شوند و ما هم برای لیگ آماده می‌شویم.

وی در ادامه از قطعی نبودن حضور تاسیسات دریایی در این تورنمنت خبر داد و افزود: به هر حال امسال بودجه باشگاه تاسیسات دریایی کاهش پیدا کرده و برای سفر به اصفهان باید هزینه‌های رفت و آمدمان را در نظر بگیریم اما مطمئنا اگر به اصفهان نرویم، در تهران می‌توانیم میزبان گیتی پسند باشیم و اگر آنها تشخیص دهند که بازی در تهران به نفع‌شان است می‌توانیم با گیتی پسند بازی کنیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.