کد خبر : 95446
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 12:37
-

شمسایی: شرایط بودجه تاسیسات مناسب نیست و نمی‌توانیم در تورنمنت گیتی‌پسند شرکت کنیم/پول رفتن به اصفهان را نداریم

شمسایی: شرایط بودجه تاسیسات مناسب نیست و نمی‌توانیم در تورنمنت گیتی‌پسند شرکت کنیم/پول رفتن به اصفهان را نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال تأسیسات دریایی، گفت: ما تاکنون تمرینات خوبی داشتیم و شرایط تیم ما با توجه به اینکه بچه‌ها با زبان روزه تمرین می‌کنند خوب است. ان‌شاءالله خداوند کمک  کند تا آخر ماه رمضان با توجه به روزه بودن بازیکنانم مشکلی برای آنان به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال تأسیسات دریایی، گفت: ما تاکنون تمرینات خوبی داشتیم و شرایط تیم ما با توجه به اینکه بچه‌ها با زبان روزه تمرین می‌کنند خوب است. ان‌شاءالله خداوند کمک  کند تا آخر ماه رمضان با توجه به روزه بودن بازیکنانم مشکلی برای آنان به وجود نیاید.

وی در ادامه،‌ گفت: ما امروز هم یک بازی دوستانه قرار است با تیم فوتسال بانک شهر داشته باشیم که بچه‌ها را قبل از رقابت‌های لیگ برتر محک جدی بزنیم.

سرمربی تأسیسات دریایی همچنین در مورد درخواست گیتی‌پسند جهت یک دوره تورنمنت ۴ جانبه در اصفهان، گفت: علی افضل از دوستان خوبم است و از من درخواست داشت که یک دوره تورنمنت چهارجانبه در اصفهان برگزار کنیم و دیشب هم با اکبرتقوی فرش ارا مشهد صحبت‌های داشتم.

وی گفت: من می‌دانم این بازی‌ها هم به نفع تیم تأسیسات و هم گیتی‌پسند است. قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر و همچنین بازی‌های آسیایی برای گیتی‌پسند اما بودجه امسال ما کفاف این را نمی‌دهد و ما نمی‌توانیم هزینه‌های ایاب و ذهاب سفر در اصفهان را تأمین کنیم.

شمسایی خاطرنشان کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی  باشگاه امسال کمی بودجه خود را محدود کرده و با توجه به همین موضوع ما باید برای اردوها و بازی‌های تدارکاتی خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم که بتوانیم تا آخر فصل بدون مشکل تیم تاسیسات را همراهی کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

یه بنده خدا چهارشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

آقای شمسایی این مصاحبه شما رو باور کنیم یا لباس های آرم پوما رو؟ بی پولی شما رو باور کنیم یا ستاره های گرانقیمت شما رو؟
آقای شمسایی هدف شما از طرح این موضوعات و ادعای خلاف واقع بی پولی چیه؟
همه میدانن باشگاههایی مثل تاسیسات، مس یا گیتی پسند هیچوقت لنگ پول سفر نیستند پس این ادعاها برای کسی قابل باور نیست.