کد خبر : 95416
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 9:38
-

کفاشیان:لیگ برتر از ۸ تیرماه آغاز می شود/هنوز هیچ تیمی انصراف نداده است/حتی یک مقدار بازی تدارکاتی زیاد هم انجام داده ایم/برای فوتسال مشکل مالی نداریم/پول برسد بقیه پاداش ملی پوشان را می دهیم

کفاشیان:لیگ برتر از ۸ تیرماه آغاز می شود/هنوز هیچ تیمی انصراف نداده است/حتی یک مقدار بازی تدارکاتی زیاد هم انجام داده ایم/برای فوتسال مشکل مالی نداریم/پول برسد بقیه پاداش ملی پوشان را می دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در خصوص اینکه از چه زمانی لیگ برتر فوتسال آغاز می‌شود، گفت: جلسات مختلفی را در سازمان لیگ و هیأت رئیسه برگزار کردیم و تغییرات زیادی داشتیم چرا که سال آینده درگیر چند دوره مسابقات آسیایی هستیم و این چند رویداد باعث شد تا فشردگی‌هایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در خصوص اینکه از چه زمانی لیگ برتر فوتسال آغاز می‌شود، گفت: جلسات مختلفی را در سازمان لیگ و هیأت رئیسه برگزار کردیم و تغییرات زیادی داشتیم چرا که سال آینده درگیر چند دوره مسابقات آسیایی هستیم و این چند رویداد باعث شد تا فشردگی‌هایی به وجود بیاید و به همین دلیل مقرر شد تا لیگ برتر از ۸ تیرماه آغاز شود ضمن اینکه در برنامه ریزی‌ها با کادر تیم ملی نیز هماهنگ هستیم تا برنامه‌های تیم ملی به خوبی پیش برود.
وی در مورد اینکه شنیده می‌شود چند تیم از لیگ برتر انصراف داده‌اند، گفت: به همین منظور تصمیم گرفتیم تا تیم‌ها تا تاریخ ۲۵ خرداد برای حضور در لیگ برتر فوتسال اعلام آمادگی کند و هر تیمی هم نیاید جایگزین آن از دیدارهای پلی آف زیر گروه مشخص خواهد شد هرچند که هنوز هیچ تیمی رسماً انصراف نداده و این صحبت‌ها در حد شایعه مطرح است. در این بین شاید برخی تیم‌ها مشکلاتی داشته باشند که سعی می‌کنیم آنها را حل کنیم و تمام تلاشمان این است که تیم‌هایی که در گذشته حضور داشتند و زحمات زیادی را متقبل شده‌اند به این حضور ادامه دهند در غیر این صورت چاره‌ای هم برای پذیرش انصراف آنها نخواهیم داشت.
کفاشیان درباره اینکه شنیده می‌شود بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال لغو شده است، گفت: خیر این طور نیست، بازی‌های تدارکاتی تیم ملی سرجایش است و اردوهای این تیم نیز طبق برنامه برگزار شده و اتفاقاً بعد از تعطیلی لیگ نیز تیم ملی بزرگسالان به ترکمنستان اعزام خواهد شد ضمن اینکه تورنمنتی را هم با حضور تیم‌های برتر جام جهانی در نظر گرفته‌ایم و با کشورهای قوی بازی خواهیم کرد هرچند که در مورد دیدارهای تدارکاتی طبق نظر کادر فنی و سرمربی تیم ملی برنامه‌ریزی می‌کنیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کرده بود مشکلات مالی باعث لغو دیدارهای تدارکاتی تیم ملی شده است، گفت:خیر اینطور نیست. مشکل مالی برای بازی‌های تدارکاتی تیم ملی نداریم و همه را انجام دادیم و حتی یک مقدار هم زیادی انجام دادیم!
وی در مورد اینکه تکلیف پاداش تیم‌های ملی فوتبال چه شد، عنوان کرد: هنوز هیأت رئیسه تشکیل نشده تا پاداش تیم ملی جوانان تعیین شود هرچند که برخی از پاداش را در تایلند برگزار کردیم. از سوی دیگر پاداش تیم ملی فوتسال دو مرحله‌ای بود که یک مرحله را پرداخت و مرحله دوم هم هر زمان که پول برسد پرداخت خواهیم کرد.
مسئول کمیته فوتسال در مورد اینکه چرا لباس ملی پوشان در فرودگاه بعد از بازگشت از کرواسی پس گرفته شده است، گفت: در جریان این موضوع نیستم.
وی همچنین در مورد اینکه سازمان لیگ فوتسال چه اقداماتی خواهد داشت تا اتفاقات تلخ فصل گذشته تکرار نشود، گفت: هیأت رئیسه تدابیری را در این زمینه اندیشیده که کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ بهتر می‌تواند در این زمینه توضیح دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام چهارشنبه , ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

خاک بر سر این فوتسال خاک بر سر تاج و این افراد بی لیاقتی که دور خودش جمع کرده. تو تیم های محلاتی هر شهر لباسها رو جمع نمیکنند. تیم ملی ایران این کار رو انجام میده کل فوتسالیا و تیمها یک فصل بی خیال تیمداری و بازی کردن بشن. در این موقع ببینیم این آقایون کی محل میزاره تو این مملکت. تمام آدمهای عوضی جمع شدن تو کمیته فوتسال این همه بی عرضه گیو یه آدم کور میتونه حس کنه چه رسد به این آقایون از خدا بی خبر وزیر ورزش هم که. .. آقای کفاشیان میخوای هر اردو که تیم ملی میره از بازیکنان هفته گی هم بگیر