کد خبر : 95491
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 23:38
-

دبیری با نام «هافمن» در لیگ شرکت می کند

دبیری با نام «هافمن» در لیگ شرکت می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان باشگاه دبیری پس از پایان لیگ برتر فوتسال سال ۹۵ اعلام کردند که قصد ندارند در لیگ برتر سال آینده شرکت کنند. حتی افشین دبیری در نشست سرپرستان تیم‌های لیگ برتر فوتسال اعلام کرد که دبیری دیگر در فوتسال تیمداری نخواهد کرد. پس از تماس مهدی تاج با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئولان باشگاه دبیری پس از پایان لیگ برتر فوتسال سال ۹۵ اعلام کردند که قصد ندارند در لیگ برتر سال آینده شرکت کنند. حتی افشین دبیری در نشست سرپرستان تیم‌های لیگ برتر فوتسال اعلام کرد که دبیری دیگر در فوتسال تیمداری نخواهد کرد.

پس از تماس مهدی تاج با شهرام دبیری مالک باشگاه برای متقاعد ساختن مسئولان باشگاه برای شرکت در لیگ برتر امسال، جلسه هیئت مدیره باشگاه دبیری امشب (پنجشنبه) تشکیل شد.

فرزین دبیری قائم مقام باشگاه دبیری در خصوص جلسه امشب گفت: از هفت نفر حاضر در نشست، دو نفر موافق شرکت در لیگ فوتسال بودند، رأی یک نفر ممتنع بود و چهار نفر هم مخالف بودند، اما دکتر شهرام دبیری گفت که با توجه به صحبت‌های مهدی تاج با او، ما این کار را به نحوی دیگر انجام می‌دهیم.

وی افزود: آقای تاج قول مساعدت داده است که مشکلات ما در کمیته فوتسال را بررسی کند و یکی از دلایل پذیرفتن ما برای شرکت در لیگ برتر، قول تاج بود. تفاهم‌نامه‌ای با شرکت هافمن امضا کردیم و قرار است مدیریت تیم را ما بر عهده داشته باشیم اما نام تیم به احتمال خیلی زیاد، «هافمن» خواهد شد. سال گذشته این شرکت اسپانسر ما بود و قرار است امسال بیشتر به ما کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ايمان جمعه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱:۳۴

سلطان رضا لک به تبریز خوش آمدید

نام ... جمعه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲:۳۲

خیلی تابلو بود مسخره بازیه اگه شرکتم نمی کردن اتفاق خاصی نمیفتاد

نام جمعه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

واقعا دبیرى کل لیگ رو مسخره کرده واقعا به حال این رییس فدراسیون گریه کرد که دنبال این تیم حاشیه ساز میره!!!

نام ... جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

احمدپور.جات.خالیه.وهمیشه.ماه.زیر.ابر.نمیمونه.امیر.جان