کد خبر : 95502
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1396 - 16:13
دسته‌بندی نشده
-

روزپیکر: درخواست گواهی عدم سوء پیشینه از مربیان، توهین است/ امسال شرایط بهتری داریم/ می خواهیم نتایج بد پارسال را جبران کنیم

روزپیکر: درخواست گواهی عدم سوء پیشینه از مربیان، توهین است/ امسال شرایط بهتری داریم/ می خواهیم نتایج بد پارسال را جبران کنیم
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در مورد درخواست گواهی عدم سوء پیشینه از مربیان گفت: اين درخواست توهين به همه مربيان شاغل در ليگ محسوب می شود.

عباس روزپیکر در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، با اعلام رضایت از خرید های جدید این تیم گفت: با اضافه شدن نفرات جدید که همه آنها از بازیکنان تاثیرگذار تیمشان بودند، شرایط تیممان بهتر شده و تمرینات بدنی و تاکتیکی خودمان را آغاز کرده ایم تا انشالله با حضور پرقدرت در لیگ، نتایج بد فصل گذشته را جبران و دل هوادارنمان را شاد کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن جدیدی به تیم اضافه خواهد شد، بیان کرد: فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن جدید تا نیم فصل نداریم.
سرمربی تیم آذرخش بندرعباس در مورد عدم شروع تمرینات اکثر تیم های لیگ برتری در حالی که کمتر از ٢٠ روز به شروع لیگ مانده اظهار کرد: این اتفاق در سطح کیفی لیگ تاثیر منفی می گذارد؛ امیدوارم از فصول آینده برنامه ریزی بهتری صورت پذیرد تا تیم ها به موقع بازیکنان مدنظرشان را جذب و تمرینات را آغاز کنند.
روزپیکر در مورد اینکه کمیته فوتسال برای صدور کارت مربیگری درخواست گواهی سو پیشینه کرده گفت: نمی دانم چه فکر و برنامه ای پشت این کار است ولی امیدوارم که به نفع فوتسال باشد ولی این درخواست توهین به همه مربیان شاغل در لیگ محسوب می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.