کد خبر : 95493
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1396 - 12:34
-

نگرانی فوتسالی ها از اتفاقات استقلال/ افتخاری به فوتسال نیاید

نگرانی فوتسالی ها از اتفاقات استقلال/ افتخاری به فوتسال نیاید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها باشگاه استقلال آبستن شایعات گوناگونی است و پس لرزه های شکست پرگل به العین امارات ادامه دارد. برخی از احتمال برکناری افتخاری و برخی از کنارگذاشتن علیرضا منصوریان خبر می دهند اما هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نیست. با این حال با توجه به  رابطه افتخاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،این روزها باشگاه استقلال آبستن شایعات گوناگونی است و پس لرزه های شکست پرگل به العین امارات ادامه دارد. برخی از احتمال برکناری افتخاری و برخی از کنارگذاشتن علیرضا منصوریان خبر می دهند اما هنوز هیچ چیز در این باره قطعی نیست. با این حال با توجه به  رابطه افتخاری با فوتسال که بعد از حضورش در باشگاه استقلال هم قطع نشد برخی ها نگران این هستند که فعل و انفعالات در استقلال دامن فوتسال را هم بگیرد.افتخاری که از زمان حضورش در استقلال نیز مثل فوتسال منتقدان زیادی دارد در روزهای نشستن بر صندلی ریاست کمیته فوتسال به دلیل مواضع و سیاست هایی که داشت نه تنها رئیس محبوبی نبود بلکه باید نام او ار در زمره روسای ناموفق کمیته فوتسال هم قرار داد.تصمیماتی مثل اصرار به استفاده از خسوس کاندلاس علیرغم ناکامی در تیم ملی و دعوت چند باره از او ،سیاست های اشتباه در زمینه فوتسال باشگاهی،درگیری لفظی با چهره های مطرح فوتسال مثل ترابیان،شمس،شمسایی و … در کنار عملکرد ضعیف او در حیث بازی های تدارکاتی که بیشتر بار آن روی دوش ترابیان بود باعث شد تا فوتسالی ها خاطره خوشی از افتخاری نداشته باشند. حالا که این روزها شنیده می شود احتمالا او از استقلال خواهد رفت خیلی ها نگران بازگشت او به کمیته فوتسال هستند.گرچه این کمیته این روزها با کفاشیان هم حال و روز خوبی ندارد و نمونه اش وضعیت بغرنج لیگ برتر پس از سومی ایران درجام جهانی است با این حال اسم و اعتبار کفاشیان بر سر فوتسال می تواند پوئنی مثبتی باشد که همین عامل عمر سرپرستی او در این کمیته را به بیش از سه ماه کشانده و در آستانه یک سالگی است. وزارت ورزش که این روزها باحساسیت زیادی اوضاع دو تیم پرطرفدار پایتخت را رصد خواهد کرد احتمال دارد در مورد بحث برکناری افتخاری به این اتفاق نظر برسد اما امیدواریم مسئولان فدراسیون فوتبال منتظر بیکار شدن افتخاری نبوده و او را به فوتسال برنگرداند و اگر قصد ندارند سرپرستی کفاشیان را به رئیسی در کمیته فوتسال تغییر دهند اجازه بدهند او همچنان بر این صندلی نشسته و مردی که فوتسالی ها خاطره خوبی از او ندارند برنگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

آقای افتخاری که نمیتونه بیکار بمونه.حتما باید چند تا کار داشته باشه اگرنه ورزش ایران از بین میره.
مرد حسابی اون پارتی که اون داره خیالت راحت دوباره برمی گرده. هرجا که دلش بخواد بر می گرده.اون میتونه خودش انتخاب کنه که کجا بره.