کد خبر : 95603
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1396 - 16:24
-

ناظم الشریعه:اردوی تیم ملی اوایل مرداد برگزار می شود/ فشار مشکلات باعث شده افضل آن حرفها را بزند/افضل خودش زنگ زد و گفت فلان بازیکن را دعوت نکنم

ناظم الشریعه:اردوی تیم ملی اوایل مرداد برگزار می شود/ فشار مشکلات باعث شده افضل آن حرفها را بزند/افضل خودش زنگ زد و گفت فلان بازیکن را دعوت نکنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی گفت: با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان هستیم و شرایط اردو در این ماه مبارک مهیا نبود و همچنین در آستانه برگزاری رقابتهای لیگ برتر قرار داریم، فعلا بازیکنان تیم ملی تحت اختیار تیمهای خودشان هستند. وی در ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی گفت: با توجه به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان هستیم و شرایط اردو در این ماه مبارک مهیا نبود و همچنین در آستانه برگزاری رقابتهای لیگ برتر قرار داریم، فعلا بازیکنان تیم ملی تحت اختیار تیمهای خودشان هستند.

وی در ادامه گفت: ما اردوهای تدارکاتی خود را در اوایل مرداد ماه با حضور بهترینهای فوتسال آغاز می‌کنیم. این اردوی مقطعی کوتاه مدت می‌باشد و انشالله اگر شرایط بازی تدارکاتی مهیا شد، سعی می‌کنیم قبل از رفتن به ازبکستان جهت رقابتهای آسیایی یک بازی دوستانه با قزاقستان داشته باشیم.

 سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد صحبتهای علی افضل سرمربی تیم گیتی پسند گفت: تیم ملی متعلق به من و  کادر فنی یا فدراسیون فوتبال نیست بلکه تیم ملی متعلق به تمام مردم ایران است. و بنده در قبال این تیم و مردم پاسخگو هستم.

وی در ادامه گفت: علی افضل یکی از دوستان خوب من است این را به خوبی می‌دانم که در آستانه بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا چقدر فشار مشکلات را باید تحمل کند. شاید این مشکلات باعث شده که اینگونه من را مورد هجمه قرار دهد. من قبلاً نظر خودم را در رابطه با این موضوع  گفته بودم و دلیلی وجود نداشت که مجدداً در این رابطه صحبت کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: افضل در مصاحبه خود مدعی شده که سرمربی تیم ملی هر کاری که خودش می‌خواهد و لازم می داند انجام می دهد و با هیچ یک از مربیان مشورت نمی‌کند. من یک سؤالی از دوست خوبم  افضل دارم، ایشان بفرمایند من کجا،کی و چه زمانی، هر کاری را که دوست داشتم انجام دادم و نظر خودم را بر دیگران ترجیح دادم.

وی گفت: من همیشه با مربیان تعامل داشتم و نظر آنها همیشه برای من اهمیت داشته و مهم بوده است و اگر کسی مسئولیت کاری را پذیرفت، باید خودش پاسخگو باشد. پس فکر نکنم به دیگران این موضوع ارتباط داشته باشد.

وی اظهار داشت: مگر همین ۲ ماه پیش خود شما نبودید که طی تماس تلفنی به بنده گفتید فلان بازیکن را به دلیل برخورد ناشایست و حرکات زننده‌ای که دارد، به تیم ملی دعوت نکن و من هم به عنوان یک مربی این موضوع را پذیرفتم و به بازیکن مربوطه گفتم تا رضایت مربی خود را نیاورید به تیم ملی دعوت نمی‌شوید.

سرمربی تیم ملی گفت: مگر بعد از مدتی خود شما تماس نگرفتید و تشکر نمودید و مجدداً خواستار دعوت این بازیکن به تیم ملی شدید؟ اگر این موضوع را پذیرفتم، فقط به خاطر دوستی و تعامل بین سرمربی تیم ملی و سایر مربیان بوده. به نظر شما این بی‌انصافی نیست که در مورد من اینگونه صحبت کردید؟

ناظم‌الشریعه گفت: تیم گیتی پسند در حال حاضر تیم ملی ایران  است به دلیل اینکه تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است. کدام مربی دوست دارد تیم ملی کشورش پیروز نشود؟ موفقیت گیتی پسند در این رقابتها باعث خوشحالی مردم ایران می‌شود و از نظر روحی هم خیلی به ما و بازیکنان تیم ملی قبل از آغاز رقابتهای بازیهای آسیایی ازبکستان کمک می‌کند.

وی همچنین گفت:‌ یک مربی اول باید از لحاظ فنی به بازیکنان آموزش دهد و دوم از لحاظ روان‌شناسی با بازیکنان خود ارتباط برقرار نماید. افضل می‌توانست به جای متهم کردن من یا دیگری با خود عالیقدر صحبت و علت این کار وی را خودش جویا شود.

ناظم الشریعه گفت: علی افضل یکی از مربیان خوب و زحمت‌کش ایران است و یقین دارم که او این پتانسیل دارد که با هر بازیکنی در جام باشگاه‌های آسیا موفق شود.

وی اضافه کرد:‌ من و افضل از دوستان قدیمی هستیم، اما اگر روزی افضل بخواهد من را رها کند مطمئن باشید که من او را هیچ‌وقت رها نمی‌کنم.

وی همچنین در مورد عالیقدر بازیکن تیم ملی گفت: من قبلاً نظر خودم را در مورد بازیکنانی که فاقد تیم هستند، گفتم اگر بازیکنی در تیمی نباشد به تیم ملی دعوت نمی‌شود آن نظر هم نظر شخصی من نبوده بلکه نظر کلیه اعضا کادر فنی تیم ملی بوده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تبریز دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

تا کی سیاه بازی؟؟؟ شما همونی هستید ک امسال تیم مس رو بستید و عالیقدر رو صحبت کردین از هفته ۵ به بعد به مس اضافه شه…شما بهتره به فکر تیم شهرت باشی تا اینکه تیم ملی

تبریز دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

امسال هیچ بازیکنی از شیراز بیرون نمون چون آقای به ظاهر محترم همه رو قالب کرده به تیمها

بي نام دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

اقای عزیز شما یک باند دارین و اون هم اقای عالیقدر هستن،امسالم در همین لیگ روشن میشه.کاش بجای تمرکزات فردی صلاح همه جوون ها رو در نظر داشته باشین الله وکیلی.

بي نام دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

اقای عزیز شما یک باند دارین و اون هم اقای عالیقدر هستن،امسالم در همین لیگ روشن میشه.کاش بجای تمرکزات فردی صلاح همه جوون ها رو در نظر داشته باشین الله وکیلی.

نام دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

تو که هنوز پاداش بازیکنا رو نگرفتى چجورى میخواى اردو بذارى؟! تو که نمیدونى کى بازى تدارکاتى دارى و با چه تیمى؟ چرا اردو میذارى ؟!! خدا بداد این تیم ملى برسه با این مربى!!

نام ... دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳

واقعآ استاد سفسطه ومغلطه هستی ولی با این حرفها مردم سیاه نمیشود. تو را خدا دست بردارید به فکر عظمت و اعتلای کشور و فوتسال باشید و از باند وباند بازی دست بردارید وشایسته سالاری را ملاک عمل قرار دهید.

نام ... سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۲۶

رفتار اقای افضل همیشه همین طور بوده از زمان حسین شمس گرفته تا انصاری فر تا الان همیشه سعی در ارتباط با مربیان تیم ملی داشته و برای عده ای که رابطه خوبی داشتند تا موارد دیگری بود سفارش میکرد که با وجود عدم کیفیت لازم در اردوی تیم ملی بازیکن را نگه دارید ولی اگر همین بازیکن کمی برای خودش مدعی میشد سریع زنگ میزد که از تیم ملی خطش بزنید نمونه های زیادی از بازیکنان اصفهان اینگونه بودند مثل مجید و حسین حسینی جابر ی ماهری همدانی و ….جالب اینکه بعضی ازهمینهافکر میکردندخودشان خوب بوده ودر اردو مانده اند