کد خبر : 95622
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 12:00
-

اینیستا در کویت فوتسالیست شد+ تصاویر

اینیستا در کویت فوتسالیست شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برخلاف دیگر بازیکنان تیم ملی اسپانیا، آندرس اینیستا بعد از بازی اخیر این تیم برابر مقدونیه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به اسپانیا برگشت تا در یک بازی فوتسال دوستانه در کویت شرکت کند. در این بازی که شرکت در آن جزو تعهدات کاپیتان بارسلونا به یکی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برخلاف دیگر بازیکنان تیم ملی اسپانیا، آندرس اینیستا بعد از بازی اخیر این تیم برابر مقدونیه در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به اسپانیا برگشت تا در یک بازی فوتسال دوستانه در کویت شرکت کند.

در این بازی که شرکت در آن جزو تعهدات کاپیتان بارسلونا به یکی از اسپانسرهایش بود، او با وجود آنکه فصل اخیر خیلی بازی نکرد، آمادگی و مهارت‌هایش را به رخ کشید و نه تنها چند گل به ثمر رساند بلکه پاس گل‌های زیبایی هم داد.

زیباترین صحنه از بازی او در این مسابقه اما دریبل سرپای دوبل او از بین دو بازیکن حریف بود که تماشاگران حاضر در سالن را به وجد آورد.

اینیستا در پایان این بازی به صورت ویژه از برگزار کنندگان این مسابقه مورد تجلیل واقع شد. او گفت: برای من تجربه این روز خوب در کنار مردم کویت به که لطف خانواده ال‌رودان شکل گرفت، لذت‌بخش است. امیدوارم که امروز به عنوان روزی بسیار خاص و زیبا به یاد سپرده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.