کد خبر : 95629
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 12:13
-

این حربه باز هم تکرار می شود/استفاده شمسایی از بی پولی تاسیسات

این حربه باز هم تکرار می شود/استفاده شمسایی از بی پولی تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از حربه های وحید شمسایی برای نتیجه گرفتن در سالهای اخیر ضعیف جلوه دادن تیم خود و بزرگ جلوه دادن حریف است.او در مصاف با تیم های قدرتمند حریفان را به شدت بزرگ می کند و تیم خود را ضعیف تر نشان می دهد. زمانی که تقریبا قهرمانی تیمش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یکی از حربه های وحید شمسایی برای نتیجه گرفتن در سالهای اخیر ضعیف جلوه دادن تیم خود و بزرگ جلوه دادن حریف است.او در مصاف با تیم های قدرتمند حریفان را به شدت بزرگ می کند و تیم خود را ضعیف تر نشان می دهد. زمانی که تقریبا قهرمانی تیمش مسجل شده می گوید هنوز چیزی قطعی نیست.این اتفاق بارها رخ داده و حالا به نظر می رسد برای فصل جدید شمسایی از بی پولی تیمش بیشترین استفاده را می کند. در شرایطی که تاسیسات با جذب مهدی جاوید، جواد اصغری مقدم و مسلم اولاد قباد سه خرید شاخص لیگ برتری داشته و با حفظ مهره هایی مثل علیرضا وفایی، مصطفی نظری و خود شمسایی به تیمی قدرتمند تر از فصل قبل تبدیل شده شمسایی در هر مصاحبه ای تیمش را ضعیف تر از بقیه مدعیان و با کوله باری از مشکلات مالی توصیف می کند که حتی قادر به سفر به اصفهان هم نیست. به نظر می رسد او از این حربه در طول فصل استفاده می کند تا توقعات را از تیمش پایین آورده و حریفان را مقابل تیمی مثل ساده و ضعیف قرار دهد.در اینکه چه میزان بودجه تاسیسات نسبت به فصل قبل کم شده نمی توان چیزی با قاطعیت گفت اما آنچه مشخص است اینکه تاسیسات تیم خوبی بسته که در لیگ برتر می توان امید زیادی به این تیم داشت و حتی از مدعیان قهرمانی است. تجربه مربیگری اصغری مقدم در کنار شمسایی که باتجربه تر از قبل شده عملا دو سرمربی بازیکن را در این تیم قرارداده است.وفایی با انگیزه بیشتر از سال قبل،اولاد قباد به عنوان پدیده لیگ، نظری به عنوان دروازه بانی قابل اتکا و مهدی جاوید به عنوان ستاره ایران در جام جهانی ترکیبی از تاسیسات ساخته اند که وصله بی پولی و ضعیف بودن به این تیم نمی چسبد و باید آنها را حتی اگر شمسایی برای مصاف های بزرگ ضعیف جلوه دهد حریفی بسیار پرقدرت دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گيتى پسند قهرمان سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

پارسال هم تیم تاسیسات بیشترین پول رو تو ایران هزینه کرد بعدش شمسایى میگفت پول نداریم!!! بعدم از آسیا هم أوت شد توى ایران هم پنجم شد که با أوت شدن فرقى نداشت با اون همه هزینه!!! امسال هم میگه پول نداریم ولى از نظر هزینه و با یکن جز دو تا تیم اول ایران هست تاسیسات و بهترین بازیکنان ایران رو داره اگر قهرمان نشه یعنى باید تاسیسات رو منحل کنند با این همه هزینه!!! تاسیسات در حال حاضر پر مهره ترین تیم ایران هست شمسایى فقط داره سیا بازى میکنه که دیگه دستش براى اهالى فوتسال رو شده دیگه براى همین همه بازیکنا از تیمش فرار میکنن!!