کد خبر : 95634
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1396 - 13:49
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه: از این پس افضل دستور بدهد، همان کار را می‌کنیم/ بی احترامی هم حدی دارد/ مگر آدم کشته ام؟!

ناظم الشریعه: از این پس افضل دستور بدهد، همان کار را می‌کنیم/ بی احترامی هم حدی دارد/ مگر آدم کشته ام؟!
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به انتقادات تند سرمربی گیتی پسند واکنش نشان داد و گفت: این نوع صحبت کردن خوب نیست و بی‌احترامی محسوب می شود.

سید محمد ناظم الشریعه در گفت و گو با ایسنا، درباره انتقاد تند علی افضل از او مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی توجهی به راهنمایی مربیان باشگاهی ندارد و هر کاری دلش بخواهد می‌کند،‌ بیان کرد: یعنی چه که هر چه دلم بخواهد انجام می‌دهم؟ نمی‌خواهم پاسخ او را بدهم چون احترام خاصی برایش قائل هستم اما لازم می‌دانم به یک نکته اشاره کنم. علی افضل بعد از اعلام اسامی تیم ملی برای اردوی کرواسی با من تماس گرفت و گفت چرا فلان بازیکن را دعوت کرده‌ای؟

وی افزود: افضل معتقد است این بازیکن در تیم باشگاهی به او بی‌احترامی کرده و نباید به تیم ملی دعوت شود. من نیز بازیکن را مجبور کردم تا رضایت افضل را بگیرد و در تماس با او، عذرخواهی کرد. افضل نیز برای تشکر با من تماس گرفت اما فکر می‌کنم اکنون از یادش رفته است. من در این ماجرا شأن مربی باشگاهی را حفظ کردم. موارد دیگری هم در این زمینه بوده است که علاقه‌ای به رسانه‌ای کردن آنها ندارم چون به کارم ایمان دارم و همواره با مربیان باشگاهی ارتباط خوبی داشته‌ام.

سرمربی تیم ملی بیان کرد: افضل می‌گوید هر کاری دلم خواسته، کرده‌ام. ممکن است بگویند دقیقا چه کار کرده‌ام؟ آدم کشته‌ام؟ این نوع صحبت کردن خوب نیست و بی‌احترامی محسوب می‌شود. در مورد اینکه افضل گفته اگر عالیقدر، تیم نداشته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود،‌ ‌باید به موضوعی اشاره کنم. بنده قبل از اینکه افضل مصاحبه کند، در گفت و گو با ایسنا با صراحت تاکید کردم که اگر عالیقدر تیم نداشته باشد، جایی در تیم ملی نخواهد داشت.

ناظم الشریعه تاکید کرد: هر وقت مربیان باشگاهی با من تماس گرفته‌اند، پاسخ آنها را داده ام و به صحبت‌های‌شان نیز گوش می‌دهم. این طور صحبت کردن از سوی افضل درست نیست. این که می‌گویند هر کاری دلش بخواهد می‌کند، از این پس ایشان دستور بدهد، ما همان کار را می‌کنیم! بی‌احترامی هم حدی دارد. او جزو قدیمی‌ترین افراد فوتسالی است و احترامش هم واجب است. من نیز به او احترام گذاشته‌ام و خواهم گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

برو بابا ولمون کن جان مادرت اقای مربی تیم ملی ایران