کد خبر : 95663
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 13:55
-

هاشمی:اعزام قدرتمندانه فوتسال مردان و زنان و کسب مدال طلا برای ما خیلی ارزشمند است

هاشمی:اعزام قدرتمندانه فوتسال مردان و زنان و کسب مدال طلا برای ما خیلی ارزشمند است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ادامه نشست‌های مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیو‌ن‌های نامزد اعزامی به بازی‌های داخل سالن صبح امروز این نشست با حضور مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در محل کمیته برگزار شد. این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در ادامه نشست‌های مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیو‌ن‌های نامزد اعزامی به بازی‌های داخل سالن صبح امروز این نشست با حضور مسئولان کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در محل کمیته برگزار شد.

این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و سرپرست کاروان اعزامی، ترابیان رییس کمیته توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون، خانم اسلامیان و عبدالهی مدیر بین الملل و روابط عمومی کمیته حضور داشتند رییس کمیته ملی المپیک ابراز داشت: تیم ملی فوتسال مردان در چهار دوره گذشته یکی از تیم‌های قدرتمند اعزامی بوده و همواره برای کشورمان مدال طلا کسب کرد و امیدواریم که در این دوره نیز بتوانند این موفقیت را بدست آوردند. همچنین فوتسال بانوان کشورمان نیز در دوره گذشته رقابت‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و در ثانیه‌های پایانی و با بدشانسی به مدال نقره دست یافت.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه در این دوره سیاست ما اعزام تیم‌های کیفی و مدال آور است امیدواریم تمهیداتی اندیشیده شود تا فوتسال بانوان کشومان نیز بتوانند به مدال طلا دست یابند. البته ما در اعزام تیم‌ها به دلیل وضعیت پروازی کشور میزبان ناچاریم جهت کاهش زمان اعزام تیم‌ها به عشق آباد، ابتدا تیم‌ها را راهی مشهد و سپس از راه زمینی به محل برگزاری بازی‌ها ببریم.

هاشمی تصریح کرد:بدون تردید اعزام قدرتمندانه دو تیم ملی فوتسال مردان و زنان و کسب مدال طلا برای ما خیلی ارزشمند است و امیدواریم دو تیم طلایی فوتسال مردان و زنان بتوانند در این رقابت‌ها به سکوی قهرمانی دست یابند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.