کد خبر : 95709
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 - 12:29
-

آشفته‌بازار فوتسال؛ یک تیم منحل شد، دو تیم واگذار و دو تیم دیگر بلاتکلیف!

آشفته‌بازار فوتسال؛ یک تیم منحل شد، دو تیم واگذار و دو تیم دیگر بلاتکلیف!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال دبیری تبریز که در اعتراض به سوء مدیریت در کمیته فوتسال، انحلال خود را در حضور تاج اعلام کرده بود با پیگیری‌های رییس فدراسیون فوتبال هفته پیش دوباره به لیگ بازگشت اما شرط مسئولان این تیم در بازگشت هر سه بازیکن‌شان از مس سونگون، عملی نشد. فرزین دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال دبیری تبریز که در اعتراض به سوء مدیریت در کمیته فوتسال، انحلال خود را در حضور تاج اعلام کرده بود با پیگیری‌های رییس فدراسیون فوتبال هفته پیش دوباره به لیگ بازگشت اما شرط مسئولان این تیم در بازگشت هر سه بازیکن‌شان از مس سونگون، عملی نشد.

فرزین دبیری در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: حمید احمدی، فرهاد فخیم و علیرضا عسگری قراردادشان را به صورت رسمی در هیات فوتبال ثبت کردند و بازگشت آنها به دبیری منتفی است. با این شرایط تیم‌داری نکردن ما هم قطعی خواهد بود.

از دیگر تیم‌های بلاتکلیف لیگ برتری نیز خبر می‌رسد که امتیاز تیم مقاومت قرچک به شهرک صنعتی قزوین منتقل شده و شهرداری ساوه نیز امتیاز خود را به سن‌ایچ ساوه داده است.

اما همچنان دو نماینده قمی لیگ برتر فوتسال یعنی یاسین پیشرو و آتلیه قم بدون مشتری و بلاتکلیف بوده و در آستانه دو هفته تا شروع مسابقات تمرین خود را شروع نکرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.