کد خبر : 95719
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 10:53
-

شمسایی:روزهایی که تیمم را خوب بسته بودم، با قاطعیت از قهرمانی گفتم/بر اساس شرایط تیم حرف زدم

شمسایی:روزهایی که تیمم را خوب بسته بودم، با قاطعیت از قهرمانی گفتم/بر اساس شرایط تیم حرف زدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال ایران در سال قبل فراز نشیب‌های زیادی داشت و بالاخره با قهرمانی گیتی پسند و نایب قهرمانی دبیری تبریز به پایان رسید. و امسال هم با توجه به برنامه اعلام شده از سوی کمیته فوتسال ۶ تیر ماه هفته اول لیگ برتر شروع می‌شود.تیم‌های شرکت کننده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال ایران در سال قبل فراز نشیب‌های زیادی داشت و بالاخره با قهرمانی گیتی پسند و نایب قهرمانی دبیری تبریز به پایان رسید. و امسال هم با توجه به برنامه اعلام شده از سوی کمیته فوتسال ۶ تیر ماه هفته اول لیگ برتر شروع می‌شود.تیم‌های شرکت کننده همانند سال‌های گذشته خود را یکی، یکی آماده حضور در این مسابقات کردند و یکی از تیم‌های که همیشه در لیگ برتر حضور داشته ومدعی قهرمانی بوده تیم تاسیسات دریایی است.
وحید شمسایی سرمربی این تیم  در مورد آخرین وضعیت تیم تأسیسات دریایی، گفت: خدا را شکر ما تا به امروز تمرینات خوبی داشتیم با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم بچه ها با زبان روزه تمرینات خوبی داشتند و خوشبختانه تا به امروز مشکلی به وجود نیامده، و به اتفاق بازیکنان در هیأت فوتبال حضور و قراردادهای خود را نهایی کردیم.
وی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه صحبت‌های شده حربه وحید شمسایی برای نتیجه گرفتن در لیگ امسال این است که تیم‌های دیگر را بزرگ و تیم خودش را کم جلوه می‌دهد، گفت: اگر واقعاً این حربه درست باشد و وحید شمسایی با این حربه می‌تواند نتیجه بگیرد این خوب است که من توانسته‌ام یک استراتژی جدید به وجود آورم و نتیجه کسب کنم.
وی در ادامه گفت: نه این حرف صحیح نیست روزهایی بوده که تیمم را خوب و با نفرات عالی بسته بودم و تیم از لحاظ بدنسازی و برنامه ریزی آماده بوده و با قاطعیت می‌گفتم این تیم باید قهرمان لیگ شود. و اگر حرفی زدم حربه نبوده بلکه شرایط موجود امروز تأسیسات بوده و بر اساس این شرایط حرفی زدم.
سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت:ما امسال شاید اول و دوم نباشیم ولی جزء ۴ تیم بالای جدول قاعدتاً هستیم و به نظر من این طبیعی است تیمی که سرمایه گذاری و بازیکنان خوب جذب می‌کند می‌تواند مدعی قهرمانی باشد و انتظارات از این تیم بالا می رود.
شمسایی ادامه داد: باشگاه تأسیسات با توجه به اتفاقاتی بودجه‌ای نسبت به سال‌های گذشته که امسال برایش به وجود آمده است،با وجود دکتر رحمانی رئیس کل تأسیسات و قلعه‌نویی مشاور ایشان که بسیار آدم ورزشی هستند و همچنین حلاجی مدیرعامل محترم این باشگاه توانسته‌اند شرایط موجود را کنترل کنند.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال اظهار داشت: تمام برنامه ریزی ما بر اساس بودجه باشگاه است و با توجه به همین بودجه توانستیم تیم خود را پیش ببریم و بازیکنان را آماده کنیم و انشالله در پایان لیگ بتوانیم نتیجه خوب و در شان باشگاه تاسیسات کسب کنیم و مطمئن باشید که ما از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و امسال هم همانند سال‌های گذشته تمام سعی تلاش خود را می کنیم.
آقای گل جهان همچنین در رابطه با شرایط تیم ملی گفت: به نظر من تیم ملی با نتیجه‌گیری که همان سومی جهان است خوب توانسته با امکانات کمی که وجود دارد نتیجه کسب کند و بیشتر از همیشه این تیم توقع ایجاد کرده و با توجه به این توقعات ما باید حمایت خود را از این تیم بیشتر کنیم.
کاپیتان سابق تیم ملی گفت: من معتقدم اگر بخواهیم این راه ادامه داشته باشد ما یک بار می‌توانیم این فرصت خوب را به دست بیاوریم و همیشه این فرصت امکانپذیر نیست و اگر آن فرصت را از دست بدیم به دست آوردن مجدد آن بسیار سخت است پس در اینجا وظیفه همگان است که تیم ملی را حمایت کنند.
وی در مورد اتفاقات فوتسال و هچنین بحث‌های این روزهای علی افضل سرمربی گیتی پسند اصفهان و ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی گفت: اتفاقاتی که در فوتسال رخ می‌دهد اتفاقات خوبی نیست. در همه زمینه‌ها، مثلاً شهرداری ساوه یکی از تیم‌های خوب یک روز می‌گوید در لیگ برتر حاضر می‌شویم و یک روز می‌گوید نه. و یا دبیری تبریز هم به همین صورت و یا سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر، این نشانه خوبی برای فوتسال ایران نیست.
وی همچنین گفت: علی افضل از مربیان خوب کشور است و ناظم‌الشریعه هم یکی از مربیان خوب و در حال حاضر هم سکاندار و سرمربی تیم ملی است. ارتباط بین مربی باشگاه و تیم ملی باید حفظ شود. بالاخره اتفاقاتی در باشگاه‌ها رخ می‌دهد و باید سرمربی تیم ملی هم در جریان کار بازیکن قرار گیرد و همیشه باید بین سرمربی تیم ملی و مربی باشگاه تعامل وجود داشته باشد.
شمسایی گفت: من فکر می‌کنم هر کسی خیر و صلاح خودش را می‌خواهد چه آن کسی که در تیم ملی است و چه آن کسی که در باشگاه و همه باید در راستای هم قدم برداریم چه مربی، چه بازیکن، چه مدیر باشگاه، همه باید رفاقت و ید واحدی داشته باشیم که بتوانیم موفق شویم مانند فوتسال اسپانیا.
وی در پایان تاکید کرد: ناظم‌الشریعه برای انتخاب بازیکن حق دارد و علی افضل هم حق دارد اگر در باشگاه بازیکنی جریمه می‌شود انتظار دارد که سرمربی تیم ملی هم این نظر را داشته باشد. هر دو از مربیان خوب و باسابقه فوتسال ایران هستند و امیدوارم که دیگر این اتفاقات رخ ندهد و همه ما بتوانیم برای سرفرازی تیم ملی فوتسال ایران تلاش کنیم و فوتسال ایران را به جایگاه واقعی‌اش که همان قهرمانی جهان است برسانیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.