کد خبر : 95740
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 13:46
-

کمالی:مسئولین استان فارس این تیم را حمایت کنند/ حتی برای تامین لباس هم مشکل داریم

کمالی:مسئولین استان فارس این تیم را حمایت کنند/ حتی برای تامین لباس هم مشکل داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: ما چند روز است که تمرینات خود را به صورت منظم شروع کردیم و روز گذشته هم مسئولین باشگاه نامه اعلام حضور این تیم به لیگ برتر را به کمیته فوتسال ارسال کردند. وی در ادامه گفت: همانطور که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید کمالی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: ما چند روز است که تمرینات خود را به صورت منظم شروع کردیم و روز گذشته هم مسئولین باشگاه نامه اعلام حضور این تیم به لیگ برتر را به کمیته فوتسال ارسال کردند.

وی در ادامه گفت: همانطور که می‌دانید امسال شرایط بودجه تیم ما با مشکل مواجه شده و ما نتوانستیم بازیکن جدیدی جذب کنیم و حتی چند تا از بازیکنان خود را هم از دست دادیم،مهندس کریمی مالک باشگاه تا به امروز زحمات زیادی برای این تیم کشیده و از هیچ حمایتی تاکنون دریغ نکرده است.

کمالی افزود: با توجه به مشکلات مالی باشگاه و حمایت همه جانبه مهندس کریمی در سالهای گذشته کادر فنی و بازیکنان همگی قرار شده تا وضعیت بهتر شدن باشگاه بدون قرارداد و چشم داشتی کار خود را ادامه دهند.متاسفانه امسال ما حتی از لحاظ لباس بازی مشکل داریم و هیچ کسی از مسئولین استان حاضر نیستند به این تیم کمک کنند. ما حتی نتوانستیم هیچ بازیکنی را جذب کنیم و چشم امیدمان فقط به بازیکنان بومی و بازیکنان جوان این استان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادر فنی با توجه به این مشکلات با همدیگر هم‌ قسم شده‌اند که تا لحظه آخر تمام تلاش خود را انجام دهند و از هیچ کوششی دریغ نکنند امیدوارم الان که در آستانه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر هستیم مسئولین استان به کمک تنها نماینده استان فارس که ارژن شیراز است بشتابند و این تیم را حمایت کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

تا به حال هیچ مربی ایرانی بخاطر کمبود امکانات از سمت خود استعفا نداده است
ولی همه مربیان ایرانی به اندازه کافی از نبود امکانات صحبت کرده و نالان هستند
آقا به جای این صحبتها یا استعفا بدهید و با آبروی مربیگری خود بازی نکنید یا اینکه در کمال سکوت و متانت با همین امکانات به کار خود ادامه دهید

شیرازی جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

به شما مربوط نمی شود که مربیان درباره مسایل داخلی تیم صحبت میکنند