کد خبر : 95772
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 15:45
-

در باب ایرانی بودن،سابقه جبهه و بریز و بپاش نکردن های ناظم الشریعه

در باب ایرانی بودن،سابقه جبهه و بریز و بپاش نکردن های ناظم الشریعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مقایسه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ناظم الشریعه و اینکه برخی رفتارهای مربی پرتغالی از مربی تیم ملی فوتسال ما هم ایرانی تر است گویا با ناراحتی سرمربی تیم ملی فوتسال توام شده است که متن کامل صحبت های او در این خصوص را در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مقایسه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ناظم الشریعه و اینکه برخی رفتارهای مربی پرتغالی از مربی تیم ملی فوتسال ما هم ایرانی تر است گویا با ناراحتی سرمربی تیم ملی فوتسال توام شده است که متن کامل صحبت های او در این خصوص را در این لینک(اینجا)بخوانید.در حالی که پس از انتقاد اخیر از ناظم الشریعه،برخی از بازیکنان ملی پوش و غیر ملی پوش و مربیان شاغل و غیر شاغل از درج چنین مطلبی در مورد سرمربی تیم ملی ابراز رضایت و تشکر کردند مشخص نیست دلیل اصلی ناظم الشریعه برای ناراحتی چیست و او چرا بی توجهی به فوتسال، پرداخت نشدن پاداش ها،لغو اردوها و نبود بازیهای تدارکاتی را جلوگیری از بریز و بپاش و در راستای منافع تیم ملی عنوان کرده است.

آقای ناظم الشریعه ما هم در این کشور زندگی می کنیم و مشکلات اقتصادی را که شما گفتید با تمام وجود درک می کنیم ولی پاداش ۷ میلیونی که برای ایستادن در سکوی سومی جهان برای ملی پوشان در نظر گرفته شده بود با فرض اینکه حداکثر ۳۰ نفر شما را در جام جهانی همراهی می کردند مبلغ ۲۱۰ میلیون تومان می شود در حالی که به صراحت به شما می گوییم و اگر وقت داشتید بروید اسناد و مدارک را در فدراسیون رویت کنید که این مبلغ کمتر از دریافتی تدارکات تیم ملی فوتبال در یکسال است.
آقای ناظم الشریعه با شناختی که از شما داریم می دانیم شکر خدا نیازی به پول فوتسال ندارید و تنها از روی علاقه کار می کنید ولی خیلی از این فوتسالیست ها کار دیگری جز همین ورزش را ندارند و خرج زندگی خود را از این راه تامین می کنند. آقای ناظم الشریعه راضی شدن شما به حداقل ها این بلا را سر فوتسال باشگاهی آورده است که باشگاه ها به بازیکنان می گویند پاداش ملی پوشان پرداخت نشده شما دنبال پاداش برد در تیم باشگاهی خود هستید؟ تیم ملی که سوم جهان شده در خوابگاه می ماند آنوقت تیم باشگاهی به هتل برود؟

باور کنید این روزها که با برخی مربیان و مدیران صحبت می کنیم از برخود منفعلانه و بی توجهی شما نسبت به مسائل فوتسال باشگاهی گلایه دارند و سرخم کردن های شما در قبال هر تصمیمی که برای فوتسال گرفته می شود را عاملی برای نابودی لیگ پس از سالی که برای اولین بار در تاریخ سوم جهان شدیم می دانند.آقای ناظم الشریعه دلیل اوضاع نابسامان لیگ امسال شما هستید چون با برنامه ریزی که کرده اید قصد دارید کمر تیم های بالای جدول را بشکنید و آب در آسیاب تیم های بی پول می ریزید که هنوز تکلیف تیمداریشان مشخص نیست. برگزاری اردوهای سه روزه بصورت هفته ای در طول لیگ به نفع تیم های پایین جدولی است که ملی پوش ندارند و از دست دادن فرصت طلایی قبل از لیگ را با آن سه روز اردوهای شما قصد جبران دارند. اکنون تیم هایی همچون گیتی پسند، مس سونگون و تاسیسات که کار خود را از قبل شروع کرده اند و تقریباً به مرز آمادگی هم رسیده اند چه گناهی دارند که اکثر بازیکنان خود را هفته ای ۳ روز در اختیار تیم ملی بگذارند و تیمی که ملی پوش ندارد مشغول تمرین شود؟ در ضمن آقای ناظم الشریعه در این اوضاع اقتصادی که شما بیشتر از ما دلتان به حالش می سوزد به صرفه نیست هفته ای چندین بلیط رفت و برگشت برای شما،کادرفنی تیم ملی و بازیکنان برای برپایی اردوی سه روزه تهیه شود.

آقای ناظم الشریعه خواهشا دنبال توجیه کردن ضعف های خود نروید و اوضاع اقتصادی را بهانه نکنید که مطمئنا اسکان بازیکنان تیم ملی در خوابگاه بجای هتل و استفاده از آبخوری بجای آب معدنی ربطی به مشکلات اقتصادی ندارد. اگر شما واقعا بخاطر مشکلات اقتصادی صرفه جویی می کنید جلوی سفرهای بی خود و اضافی برخی از افرادی که در کمیته فوتسال سمتی ندارند را بگیرید که با هزینه بیت المال هیچ سفری را جا نمی گذارند.

آقای سرمربی، تیم فوتبال ما در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت پس از صعود به جام جهانی به دیدار دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران می رود اما شما در فاصله ۹ ماه بعد از جام جهانی هنوز نتوانسته اید یک پاداش ساده را برای تیم ملی بگیرید؟نکند در باب این اتفاق هم می خواهید پای جبهه و جنگ را وسط بکشید که قطعا کی روش بدون سابقه جبهه و جنگ این قدرت را داشته اما شما ندارید.

آقای ناظم الشریعه به صرف کسب عنوان سومی جهان نباید انتظار داشت که شما هر برخوردی خواستید بکنید.دستتان درد نکند و دمتان گرم اما اگر بخواهیم بگوییم استعفا بدهید لازم نیست حتما مسائل فنی را بهانه کنیم.قبول دارید که اگر باید برای سومی فوتسال در جام جهانی برایتان سهمی قائل باشیم دراین اوضاع فلاکت بار فوتسال باشگاهی هم سهم شما کم نیست. اگر خودتان اصرار به رفتن دارید، بهانه بهتر از این برای رفتن؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

بابا زور نزنید شمس یا شمسایی رو سرمربی تیم ملی نمیکنن،شرم و حیا هم خوب چیزیه

نام ... یکشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱

بسیار یادداشت تاثیر گذار وقابل تعمق و درستی به رشته تحریر در آمده است وآقای ناظم الشریعه باید بدرستی بداند که با این اوضاع و احوال فعلی ومدیریت منفعل ومحافظه کارانه ایشان دیگر بایستی خواب مقام سومی در جهان را دید.

علی یکشنبه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

کی وضع فوتسال ایران اینطوری بوده که ایران تو جام جها نی بره سوم جهان بشه بااین امکانات بد حالا شما دارید میگید چرا اینطوری شد اقای ناظم الشریعه مثل اقای کی روش نیست که تا میگه میخوام برم همه دست بالشون می لرزه بعد شما ناآگاهانه میگید سفر های رفت وبرگش بی خودی درحالی که تیم ملی فوتبال میره با تیم ها ی درجه سه مثل مونته نگرو بازی میکنه اونم رفت برگشت با بهترین امکانات .

علی دوشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

تیم ملی یک سرمربی قدرتمند لازم داره نه کسی که به بالاییا میگه چشم و به بقیه میگه کارم درسته ?????

ناشناس پنجشنبه , ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۲۸

برا اولین باره با این وضع تیم ملی با این امکانت تیم سوم جهان شد این حرفها همش برا تخریب ناظم همشم معلومه از طرف کیه که چند نفر و اجیر کرده براش دنباله خبرن علیه ناظم