کد خبر : 95816
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 14:55
-

الینی: از ترابیان خواستم قراردادم را فسخ کند/ قرارداد ۴ ماهه قرارداد خوبی نیست/ پیشنهاد بهتری از برزیل داشتم

الینی: از ترابیان خواستم قراردادم را فسخ کند/ قرارداد ۴ ماهه قرارداد خوبی نیست/ پیشنهاد بهتری از برزیل داشتم
مربی بدنساز برزیلی تیم ملی فوتسال ایران که عمر فعالیتش در این تیم به بیش از 4 ماه نکشید در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد جدایش از تیم ملی صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «الینی سیلوا» مربی بدنساز برزیلی تیم ملی فوتسال ایران که عمر فعالیتش در این تیم به بیش از ۴ ماه نکشید در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد جدایش از تیم ملی و کارهایی که در مدت حضورش در ایران انجام داده است گفت:

پایگاه خبری فوتسال: آقای الینی چرا قراردادتان را با تیم ملی فوتسال ایران فسخ کردید؟ 

الینی: من یک پیشنهاد کاری از شهر خودم در برزیل داشتم که از آقای ترابیان درخواست کردم قبل از اتمام قرارداد، شرایط فسخ را آماده کند؛ چون نیاز به کار کردن داشتم و بهتر بود به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم. از اول جولای در تیم جدیدم کارم را آغاز خواهم کرد و همین جا از آقای ترابیان و کفاشیان که که در این شرایط به من کمک کردند، تشکر می کنم. من کار کردن در ایران را دوست دارم و امیدوارم دوباره در این کشور مشغول به فعالیت شوم.

پایگاه خبری فوتسال: پیشنهاد تیم برزیلی بهتر از ایران بود که شما را مجاب کرد کار کردن با این تیم را به تیم سوم جهان ترجیح دهید؟

الینی: بله پیشنهاد بهتری بود و از همه مهم  تر اینکه می توانم در کنار خانواده ام باشم.

پایگاه خبری فوتسال:به نظر شما قرارداد ۶ ماهه یک قرارداد حرفه ای محسوب می شود؟

الینی: قرارداد ۶ ماهه نمی تواند قرارداد خوبی باشد ولی شرایط طوری بود که هرچه سریع تر باید شروع می کردیم. بنظر من بهترین قرارداد که می توانستیم به امضا برسانیم، قرارداد ۴ ساله و تا پایان سال ۲۰۲۰ بود.

پایگاه خبری فوتسال: آیا همکاری ۴ ماهه شما با ایران توانست کمکی به تیم ملی ایران بکند؟ 

الینی: به نظر من با شیوه های جدید تمرینی که به ایران آوردم توانستم کمک شایانی را به فوتسال ایران کنم؛ همچنین رابطه بسیار خوبی با آقای ناظم الشریعه و هاشم زاده و فراشی داشتم که برای کار کردن یک اصل مهم است.

پایگاه خبری فوتسال: چه کارهایی را در این ۴ ماه برای فوتسال ایران انجام دادید؟

الینی: در این ۴ ماه تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران را تمرین دادم و ۳ اردو با تیم ملی بزرگسالان داشتم که دو بازی برابر تیم ملی عراق و کرواسی برگزار کردیم. یک دوره تمرینی پیش از فصل به همراه تست گیری از بازیکنان در شهرکرد برگزار کردیم و یک کلاس دوره بدنسازی هم در مشهد داشتم.

پایگاه خبری فوتسال: وضعیت تیم ملی فوتسال ایران را در این مدت چطور دیدید؟

الینی: به نظر من آقای ناظم الشریعه مربی خوبی است که بازیکنان بسیار خوبی هم در اختیار دارد. یک اقدام جالب در تیم ملی استفاده کردن از جوان تر ها و آماده سازی آنها برای جام جهانی آینده است که می تواند به ایران کمک کند.

پایگاه خبری فوتسال: ایران می تواند در جام جهانی پیش رو دوباره روی سکو قرار بگیرد؟

الینی: من یقین دارم با کیفیت بالای بازیکنان ایرانی و کار تاکیتیکی خوب دوباره ایران جز چهار تیم برتر دنیا قرار خواهد گرفت.

پایگاه خبری فوتسال: و حرف پایانی؟

الینی: از همه دوستانم در ایران ممنونم و تشکر می کنم. دوستان بسیار خوبی در ایران دارم و امیدوارم دوباره در این کشور حضور پیدا کنم و همچنین یک تشکر ویژه از شما که فوتسال را به صورت تخصصی دنبال می کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.