کد خبر : 95805
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 10:11
-

اندر احوالات مقایسه ناظم الشریعه و کی‌روش!

اندر احوالات مقایسه ناظم الشریعه و کی‌روش!
سرمربی تیم ملی فوتسال در حالی توجه به امکانات تیم ملی را بریز و بپاش می‌داند که قبلا کی‌روش را در توجه به همین جزئیات، الگوی خود قرار داده بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،به دنبال موفقیت‌های پی‌درپی تیم ملی فوتبال با کارلوس کی‌روش و راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ‌اهالی فوتسال و کارشناسان شروع به مقایسه سرمربی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال کردند اما طرح برخی انتقادها به مذاق ناظم الشریعه خوش نیامد و حتی از فدراسیون فوتبال خواست که به صورت قانونی این اعتراض‌ها را پیگیری کند.

این در حالی است که طی دو سال حضور ناظم الشریعه در تیم ملی، این اولین انتقاد جدی است که از او مطرح شده و عمده کارشناسان، مربیان و رسانه‌ها در زمان حضور او در تیم ملی، همراهی‌اش کرده‌اند. با این حال سرمربی تیم ملی با اولین انتقاد از فدراسیون فوتبال می‌خواهد، به پشت پرده این مسائل ورود کند و با این درخواست نشان داد که از سطح انتقادپذیری پایینی برخوردار است. سرمربی تیم ملی در واکنش به این که به دلیل سکوت در برابر بی توجهی ها به تیم ملی فوتسال، کی‌روش را از او ایرانی‌تر دانسته‌اند،‌ گفت که شرایط کشور را درک کرده و اعتقادی به بریز و بپاش ندارد.

اما در این میان این پرسش به وجود می‌آید که آیا اسکان ملی‌پوشان به جای اتاق‌های هشت تخته در هتل، بریز و بپاش است؟ آیا پرداخت پاداش ۱۰ میلیون تومانی ملی‌پوشانی که سوم جهان شدند، بعد از ۹ ماه، انتظار بی‌جایی است؟ لغو پی در پی اردوهای تیم و وضعیت بد لباس‌های ملی‌پوشان از اصلی‌ترین نابسامانی‌هایی است که حتی صدای ملی‌پوشان را هم در مصاحبه‌هایشان درآورد اما اکنون سرمربی تیم ملی از این شرایط دفاع کرده و آن‌ها را صرفه جویی و فرار از بریز و بپاش می‌داند.

این در حالی است که ناظم الشریعه بعد از کسب عنوان سومی جهان در مصاحبه‌های خود، کارلوس کی‌روش را مورد تمجید قرار داده و عقیده او را که توجه به جزئیات بوده، الگوی کار خود در تیم ملی فوتسال قرار داد. اما با گذشت حدود یک سال از این تعریف و تمجیدها، می‌توان سرمربی تیم ملی فوتسال را دقیقا نقطه مقابل سرمربی پرتغالی فوتبالی‌ها دانست. در یک سو مربی که تامین امکانات اولیه برای بازیکنانش را بریز و بپاش قلمداد کرده و در سویی دیگر کسی که در کوچکترین مسائل تیمش هم ورود کرده و تا برآورده نشدن تمامی مطالبات، از پا نمی‌نشیند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

خوب کیروش بخاطر بار فنى خودش سرمربى شده ناظم با سفارش آیت الهى خوب چکار کنه؟!! حرف بزنه عوضش میکنن بهتر از اون رو میارن ولى بهتر از کیروش نداریم که بیاریم!!

نام ... سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

خب آقای ناظم درهمین حد زندگی کرده جور دیگه یاد نگرفته باید آدم بزرگ و باشخصیت سرمربی فوتسال بشود

irany سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

ناظم کارش درسته شماهابرای چی برای بهترین مربی ایران حاشیه میسازین

نام ... سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

Baba be valah bacheha timo 3kardan Nazem hich kare bod

فوتسالی سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

ناظم الشریعه باشخصیت ترین مربی هست مثل اینکه کسی بهتون می گه این چرت وپرت هاروبنویسید

نام ... سه شنبه , ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

این کامنتها بر علیه ناظم رو بیشتر اونایی میزارن که شغلشون این بوده که وقتی تیم گل زد بپرن تو گردن بازیکنان،یا آب به بازیکنان برسانند بعد با زیر آب زدن سعی در گرفتن سمت سرپرستی یا کمک مربی شدن داشتند وگرنه کسی که توی ورزش سرش به تنشبیارزد از این چیزها نمی نویسد