کد خبر : 95836
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 16:56
-

جام رمضان، اردوی آمادگی تیم های قمی!

جام رمضان، اردوی آمادگی تیم های قمی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو نماینده فوتسال قم در لیگ برتر در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات بلاتکلیف بوده و هنوز به صورت رسمی اسپانسر، مدیرعامل، مربی و بازیکنانشان مشخص نشده‌اند. امتیاز تیم یاسین پیشرو قم بعد از کناره‌گیری در اختیار هیات فوتبال استان قم قرار گرفته و بازیکنان آن هم به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دو نماینده فوتسال قم در لیگ برتر در فاصله یک هفته تا شروع مسابقات بلاتکلیف بوده و هنوز به صورت رسمی اسپانسر، مدیرعامل، مربی و بازیکنانشان مشخص نشده‌اند. امتیاز تیم یاسین پیشرو قم بعد از کناره‌گیری در اختیار هیات فوتبال استان قم قرار گرفته و بازیکنان آن هم به جای تمرین و انجام مراحل آماده سازی پیش فصل، این روزها در جام رمضان توپ می‌زنند.

کریم بهرامی رئیس فوتبال قم درباره وضعیت تیم‌های فوتسال قم گفت: امتیاز تیم یاسین پیشرو در اختیار ما است و یک مشتری جدی دارد. این مشتری با شرط معافیت مالیاتی می‌خواهد تیم‌داری کند اما ما نمی‌توانیم به مساله مالیات ورود کنیم. با این حال فردا (چهارشنبه) به صورت قطعی مشخص می‌شود که این دوستان تیم‌داری می‌کنند یا نه. اگر حضور آنها منتفی شود، هیات فوتبال خودش تیم را به دست می‌گیرد.

وی همچنین از واگذاری امتیاز دیگر تیم قمی به یک شرکت خصوصی خبر داد و افزود: تیم آتلیه قم هم که با تازگی به لیگ برتر صعود کرده، از امروز یا فردا تمرین‌هایش را استارت می‌زند و قرار شده یک شرکت قمی اسپانسر آن باشد.

رئیس هیات فوتبال قم در پاسخ به این پرسش که آیا این دو تیم می‌توانند بدون تمرین، با آمادگی در لیگ شرکت کنند، بیان کرد: بازیکنان هر شب در جام رمضان بازی می‌کنند؛ این خودش تمرین است! همه بازیکنان در این مسابقات حضور دارند و هر شب بازی می‌کنند.

بهرامی همچنین درباره انتخاب مربی و بازیکنان نماینده‌های فوتسال قم گفت: مدیریت تیم آتلیه به عهده اسپانسر جدید آن است اما درباره تیمی که در اختیار هیات فوتبال قرار گرفته باید بگویم دو سه گزینه برای سرمربی گری تیم در نظر داریم که همه، از مربیان بومی هستند.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.