کد خبر : 95812
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 12:52
دسته‌بندی نشده
-

رو راست دیگر تحمل سلیمانی را نداشتیم/ چگونه قرار است شرکت کنیم که خودمان خبر نداریم؟!/ مطمئنم تاج در نبود ما اوضاع کمیته فوتسال را سامان خواهد بخشید/ تیم جوانان ما را هم از لیگ‌برتر خط زدند

رو راست دیگر تحمل سلیمانی را نداشتیم/ چگونه قرار است شرکت کنیم که خودمان خبر نداریم؟!/ مطمئنم تاج در نبود ما اوضاع کمیته فوتسال را سامان خواهد بخشید/ تیم جوانان ما را هم از لیگ‌برتر خط زدند
مالك باشگاه دبيري‌تبريز گفت: اينكه مس سنگون بازيكنان ما را بازنگرداند يكي از دلايل عدم بازگشت مجدد ما شد اما رو راست بگويم كه واقعا ديگر تحمل سليماني را هم نداشتيم.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: به هر حال با ورود مستقیم جناب آقای تاج و صحبتهای ایشان باز هم تصمیم گرفتیم چون قرار است همه چیز درست شود خیلی چیزها را فراموش کنیم و برگردیم اما بعد از ندادن بازیکنان مان از سوی باشگاه مس سنگون، یکی دو بار باز هم سبک و سنگین کردیم اما واقعا چون تحمل سلیمانی و کارهای عجیبش را نداشتیم تصمیم گرفتیم در نهایت نیاییم و دل او را حداقل شاد کنیم.

وی افزود: متاسفانه اینقدر شرایط بدی ایجاد کرده‌اند که اصلا کسی راغب نیست جلو بیاید و اینکه الان حدود ۶تیم بلاتکلیف است دلیلی بر این ادعاست. خود ما در استان اعلام کردیم که اگر کسی می‌خواهد جلو بیاید تا ما یکسال رایگان تیم را در اختیارش قرار دهیم و همه چیز تیم با خودش باشد اما کسی حاضر نشد که این عمق فاجعه در شرایط کنونی را نشان می‌دهد.

دبیری در پاسخ به اینکه از سوی کمیته فوتسال اعلام شده تمام تیم‌ها در لیگ سال آینده شرکت خواهند کرد، گفت: این هم از همان حرفهای عجیب است. وضعیت لیگ که در فاصله چند روز مانده به شروع مسابقات الان اظهرمن الشمس است، ما هم که خودمان قرار نیست بیاییم و بنابراین بیان اینکه ما قرار است شرکت کنیم و خودمان هم خبر نداریم حتما یک مزاح است.

مالک باشگاه دبیری تاکید کرد: آقای کفاشیان از دوستان خود در کمیته فوتسال حمایت کنند تا ببیند کار چگونه می‌شود. با تصمیمات غیرکارشناسی برخی دوستان وضعیت لیگ امسال بسیار نابسامان است کما اینکه اکنون می‌بینید فقط چند تیم کارشان را شروع کرده‌اند و خیلی از تیم‌ها هم اصلا مدرکی نداده‌اند.

وی افزود: با شناختی که از رئیس فدراسیون فوتبال پیدا کرده‌ام اطمینان دارم که آقای تاج به دنبال این است که اوضاع کمیته فوتسال را سامان ببخشند و فقط امیدوارم زمان طلایی را از دست ندهند.

افشین دبیری با بیان اینکه تیم‌های پایه و آکادمی فوتسال این باشگاه با قدرت کارشان را ادامه خواهند داد گفت: دنبال ارتقا و افزایش برنامه‌های تخصصی آکادمی فوتسال خود هستیم هر چند که کمیته فوتسال شمشیر را از رو بسته‌اند و علیرغم نامه رسمی‌ای که پس از حضور آقای تاج در تبریز بابت حضور تیم فوتسال جوانان ما در لیگ‌برتر جوانان دادند، اکنون در جدول مسابقات نام تیم ما وجود ندارد و حذفش کرده‌اند که البته انتظاری هم جز این از آنچه که از سلیمانی می‌شناسیم، نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.