کد خبر : 95809
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 12:30
-

قهرمانی اینتر موویستار در لالیگا اسپانیا با غلبه بر بارسلونا

قهرمانی اینتر موویستار در لالیگا اسپانیا با غلبه بر بارسلونا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار نهایی لالیگای فوتسال اسپانیا بامداد امروز(سه شنبه) بین تیم‌های بارسلونا و اینتر موویستار برگزار شد و آبی اناری پوشان با شکست دو بر یک، دستشان از جام کوتاه ماند تا بعد از فوتبال،‌ این بار در فوتسال هم ناکام بمانند. مرحله نهایی لالیگای فوتسال اسپانیا، بین تیم‌های بارسلونا و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار نهایی لالیگای فوتسال اسپانیا بامداد امروز(سه شنبه) بین تیم‌های بارسلونا و اینتر موویستار برگزار شد و آبی اناری پوشان با شکست دو بر یک، دستشان از جام کوتاه ماند تا بعد از فوتبال،‌ این بار در فوتسال هم ناکام بمانند.

مرحله نهایی لالیگای فوتسال اسپانیا، بین تیم‌های بارسلونا و اینتر موویستار در پنج بازی برگزار شد و بارسایی‌ها دو برد و اینتری‌ها نیز به سه برد دست یافتند.

در پنجمین بازی فینال که دیشب برگزار شد، ریکاردینو فوق ستاره پرتغالی فوتسال جهان بازهم خوش درخشید و با گل زیبای خود در سه دقیقه پایانی بازی، قهرمانی را برای مادریدی‌ها به ارمغان آورد.

مادریدی‌ها در حالی فاتح جنگ با کاتالان‌ها شدند که این چهارمین قهرمانی پیاپی آن‌ها در لالیگا محسوب می‌شد.

از نکات عجیب دیدارهای نهایی لالیگا اسپانیا، اتمام سه بازی با نتیجه ۶ بر یک بود. دو بار اینتر موویستار و یک بار بارسلونا با این نتیجه پیروز شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.