کد خبر : 95807
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 11:36
-

مذاکره فدراسیون فوتبال با ۴ کشور برای دیدار دوستانه با فوتسال بانوان

مذاکره فدراسیون فوتبال با ۴ کشور برای دیدار دوستانه با فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی که در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است، گفت: این  اردو با حضور ۱۸ بازیکن در حال برگزاری است و ملی پوشان فعالیت های بدنسازی، کار با وزنه،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی که در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است، گفت: این  اردو با حضور ۱۸ بازیکن در حال برگزاری است و ملی پوشان فعالیت های بدنسازی، کار با وزنه، کار با توپ و برنامه هایی که در اختیارشان گذاشته ایم را انجام می دهند.

وی ادامه داد: فعالیت های بدنسازی بازیکنان تا آخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت و برنامه های تکنیکی و تاکتیکی نیز دنبال می شود تا ملی پوشان به آمادگی کامل برسند و در مصاف سختی که با رقبای خود در بازی های داخل سالن ترکمنستان دارند، عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: برنامه های اردویی به طور مستمر و مداوم از ۸ تیر ماه آغاز و تا ۱۹ شهریورماه که تیم به رقابت های داخل سالن ترکمنستان اعزام می شود، ادامه خواهد داشت. در حین برگزاری اردوهای تدارکاتی قصد داریم تا در صورت قطعی شدن با چند تیم دیدار دوستانه برگزار کنیم تا ملی پوشان محک خورده و علاوه بر کسب تجربه و آمادگی بالا، کادر فنی با پی بردن به نکات ضعف و قوت تیم، برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد.

وی د رپایان گفت: پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه با ازبکستان، ویتنام، چین تایپه و مالزی را ارائه کرده ایم که امیدوارم بتوان با قطعی شدن چند دیدار تدارکاتی، وضعیت ملی پوشان را ارزیابی کنیم. بدون شک تیم های قدری برای حضور در المپیک داخل سالن ترکمنستان، شرکت خواهند داشت و با توجه به اینکه سطح این مسابقات با رقابت های آسیایی بسیار متفاوت است، باید با آمادگی کامل در این پیکارها حاضر شویم. بر همین اساس نیازمند برگزاری بازیهای تدارکاتی هستیم تا به لحاظ سرعت و فیزیک بدنی بچه ها را محک جدی بزنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.