کد خبر : 95850
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 9:52
-

نجاریان:لیگ باید برای برگرداندن تیم هایی مثل دبیری یک ماه به تعویق بیفتد/باید منافع تیم ها را هم در نظر گرفت/ نباید با تصمیمات چَکشی تیم های ریشه داری همچون قم را از لیگ کنار بگذاریم

نجاریان:لیگ باید برای برگرداندن تیم هایی مثل دبیری یک ماه به تعویق بیفتد/باید منافع تیم ها را هم در نظر گرفت/ نباید با تصمیمات چَکشی تیم های ریشه داری همچون قم را از لیگ کنار بگذاریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما (شهروند) اولین تیمی بودیم که هزینه ورودی لیگ را پرداخت کردیم و بر خلاف اینکه در مورد بنده حرف هایی مطرح کرده اند اما از همه تیم ها زودتر هزینه ورودی را پرداخت کرده ام. اما من حرفم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما (شهروند) اولین تیمی بودیم که هزینه ورودی لیگ را پرداخت کردیم و بر خلاف اینکه در مورد بنده حرف هایی مطرح کرده اند اما از همه تیم ها زودتر هزینه ورودی را پرداخت کرده ام. اما من حرفم این است که باید سیاست هایی داشته باشیم که به تداوم و استمرار تیم داری باشگاه ها کمک کند. اینطور نیست که بخواهیم یک طرفه به قاضی برویم و تصمیم به حذف تیم ها بگیریم. اگر تیمی وجود نداشته باشد فدراسیونی وجود نخواهد داشت، فوتسالی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: باید منافع تیم ها را هم در نظر گرفت و به نظرشان احترام گذاشت. گاهی اگر اختلاف نظر و صحبت هایی پیش می آید همه اش از سر دلسوزی است چرا که در نهایت این فوتسالی ها و تیم ها هستند که باید برای فوتسال تصمیم بگیرند نه افراد دیگری که یکی دو سالی مسئولیت قبول می کنند و می روند.
نجاریان ادامه داد: بعنوان مثال ما (شهروند) و دبیری در سالهای ۱۳۷۷ و ۱۳۷۸ در رقابت های لیگ دسته اول با هم حضور داشتیم و با اختلاف یک فصل نسبت به یکدیگر به لیگ برتر صعود کردیم و همچنان هم حضور داریم. بنابراین به نظرم حیف است تیم هایی مثل دبیری در فوتسال ما نباشند. معتقدم برای برگرداندن تیمی مثل دبیری به لیگ ، مسابقات را حتی یک ماه باید عقب بیندازیم تا زمینه برای تداوم حضور چنین تیم ریشه داری مهیا شود و به همین ترتیب شهری مثل قم که فوتسال خیز است. این طور که معلوم است مسئولان هیأت فوتبال قم زمان می خواهند تا به وضعیت دو نماینده شان در لیگ برتر فوتسال سر و سامانی ببخشند. نباید با تصمیمات چَکشی تیم های ریشه داری همچون قم را از لیگ کنار بگذاریم. فوتسال در شهرهایی مثل تبریز، قم، ساوه، قرچک و ساری جایگاه ویژه ای دارد. معتقدم باید به تیم های این شهرها نگاهی ویژه ای داشت.
مشکل دمای بالای هوا و سالن ها در تابستان به سلامت بازیکنان ضربه می زند
مدیرعامل شهروند ساری اذعان داشت: به عنوان کسی که سالها به تمامی شهرهای ایران سفر کرده ام و سالن های آنها را بارها از نزدیک دیده ام می گویم که اکثر سالن های کشور به لحاظ تأسیسات تنظیم دما استاندارد نیستند و در زمان برگزاری بازیها به بازیکنان و تماشاگران فشار زیادی وارد می شود. بعنوان مثال در فصل تابستان دمای شهر اهواز نزدیک به ۶۰ درجه سانتی گراد است! خب در این دما حتی عمل تنفس به سختی انجام می شود چه برسد به اینکه دو تیم بخواهند ۴۰ دقیقه با هم رقابت کنند.
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور تصریح کرد: ما به عنوان تصمیم گیرندگان و برنامه ریزان نباید به صرف برگزاری لیگ به یک برنامه پرفشار روی بیاوریم در حالی که می دانیم برگزاری بازیها در سطح اول فوتسال کشور به فاصله تنها ۵ روز آن هم در فصل گرما می تواند به سلامت بازیکنان ضربه بزند.
وی خاطرنشان کرد: در گذشته برنامه ریزی ها به گونه ای بود که ما دو هفته از مسابقات را به فاصله ۵ روز برگزار می کردیم اما دو هفته بعد از آن را به فاصله ۷ روز از یکدیگر انجام می دادیم تا به تیم ها فشار وارد نشود اما اینکه بخواهیم ظرف ۲۰ روز ۵ بازی برگزار کنیم اصلاً عقلانی نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

اقای نجاریان مشکل اینجاست که بعضیها تو کمیته فوتسال به فکر کمیت هستند نه کیفیت سلیمانی که اینجا رو با ثبت احوال و اگاهی اشتباه گرفته سهرابی هم بازی های لیگ رو مثل داوری می بینه یه دونه تکل تو سالن نزده که بدونه چند جای بدنش دردمیگیره بعد میاد میشینه برنامه میده خودشون میان قانون تصویب می کنن بعد میرن قانون رو دور میزنن که برای بکار گیری دو شغلها ها مشکل نداشته باشن سازمان لیگ رو به اسم موسسه ثبت میکنند که فقط حضرت ملکوالموت مارو از دست اینا نجات بده بعد میان ما فوتسال رو مستقل کردیم

نام چهارشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

برو بابا خودت مسخره کردى !!! مشکل فوتسال این مملکت این هست دو نفر مثل تو دارت برأى فوتسال تصمیم میگیرند و گندزدن به کل برنامه ریزى در فوتسال هر کارى به نفعتون هست انجام میدید خیلى لیگ مسخره اى شده هنوز شروع نشده!!حالا تیم خودت تمرین نداره به اسم دبیرى میخواى بازی ها رو بندازى عقب؟؟؟؟ تو أصلا چکاره اى؟؟!!

ناشناس چهارشنبه , ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

سیاسیونی مثل خودت فوتسال مملکت رو خراب کردند.
توی شورای شهرتون تقلب میکنید و تنها انتخاباتی میشه که تایید نشده هنوز… اونوقت انتظار داریم ناجی فوتسال کشور باشید…!!!!!!
وقتی تقلب توی تیم نوجوانانتونم اثبات شد، جنابعالی با لابی حلش کردید.. با کمک همین افرادی که به قولتون دوسال میاند مسئولیت قبول میکنند و میرند.. اونموقع که خوبند براتون حرف نمیزنید…
چرا هر سال تو هر رده ای تیم داشته باشید باید میزبانی مال شما باشه؟ چون خیلی راحت همه رو میخری اونجا…
چرا باوجود داشتن یکی دو تا سالن استاندارد دیگه تو ساری هنوز تیما باید بیاند تو سالن سیدرسول حسینی؟ چون زورت زیاده و کسی هم گوشش بدهکار نیست..
گیرم که شهروند و دبیری تیمهای قدیمی باشند.. بازم دبیری یه قهرمانی و یه نائب قهرمانی توی کارنامه خودش داره.. شما چی دارید؟ چه گلی به سر فوتسال مملکت زدید که حالا نماینده مدعی العموم شدید؟
الانم که پول ورودی رو میریزی و به بقیه میگی نریزند تا تیمت در کمال آرامش تمریناشو شروع کنه… اونوقت این وسط تیمهایی مثل گیتی پسند و حفاری و مس سونگون و مقاومت که به موقع شروع کردند باید تاوان سیاسی بازی امثال جنابعالی رو بدند..
مرگ به همه ما از رگ گردن نزدیکتره..