کد خبر : 95964
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1396 - 15:20
-

توسلی: تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال کاهش یابد

توسلی: تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال کاهش یابد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی درباره حضور خود در سیزدهمین دور لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: اولویت نخست من حضور در تیم دانشگاه آزاد است، چرا که هم در کنار خانواده‌ام حضور دارم و هم دانشگاه آزاد از کادر قوی و تمرینات خوبی برخوردار است.  قرار بر این است تا ظرف یکی،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی درباره حضور خود در سیزدهمین دور لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: اولویت نخست من حضور در تیم دانشگاه آزاد است، چرا که هم در کنار خانواده‌ام حضور دارم و هم دانشگاه آزاد از کادر قوی و تمرینات خوبی برخوردار است.  قرار بر این است تا ظرف یکی، دو هفته‌ آینده جلسه‌ای با حضور کادرفنی، مدیرعامل باشگاه و بازیکنان برگزار و نتیجه‌ مشخص  شود.

او درباره سطح کمی و کیفی لیگ برتر فوتسال بانوان، بیان‌ کرد: مشکلی که در حال‌ حاضر در لیگ فوتسال بانوان وجود دارد، این است که به کمیت بیش‌تر از کیفیت بها داده می‌شود. کیفیت لیگ پایین است و به غیر از هشت تیم بالای جدول اختلاف امتیازها در پایین جدول بسیار است. حضور ۱۴ تیم در لیگ برتر، که در اواسط لیگ نیز تعدادی از آن‌ها انصراف می‌دهند به ضرر لیگ خواهد بود.

فرزانه توسلی افزود: یکی از درخواست‌های ملی‌پوشان این است که لیگ برتر سال جاری با تعداد تیم‌های کم‌تری برگزار شود، چرا که تیم‌ ‌ملی رقابت‌های مهمی را در پیش‌رو دارد.

این ملی‌پوش فوتسال بانوان در ادامه‌ با اشاره به تیم‌ ‌ملی، خاطرنشان کرد: رقابت‌های داخل سالن آسیا و قهرمانی آسیا را در پیش داریم و بسیار خوب می‌شود اگر با توجه به حضور ملی‌پوشان شرایط لیگ را طوری مهیا کنند تا آسیب کم‌تری به تیم‌ ‌ملی وارد شود.

او در ادامه افزود: اردوهای تیم‌ ‌ملی به طور منظم برگزار می‌شود و درخواستی که از مسوولان دارم این است تا هر چه‌ زودتر یک مشاور فنی خوب به تیم‌ ‌ملی ‌اضافه شود تا پرقدرت عازم رقابت‌ها شویم.

این ملی‌پوش فوتسال بانوان با اشاره به انتظارات مردم، خاطرنشان کرد: تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان عنوان قهرمانی آسیا را با خود به همراه دارد و همین امر باعث می‌شود تا مردم انتظار بالایی از تیم‌ ‌ملی داشته باشند و ما نیز می‌دانیم که در آسیا می‌توانیم عنوان قهرمانی را تکرار و در جهان نیز می‌توانیم حداقل عنوان چهارمی یا پنجمی را کسب کنیم.

ملی‌پوش فوتسال بانوان در پایان درباره حضور ‌اسپانسرها در لیگ برتر فوتسال بانوان، بیان‌ کرد: متاسفانه به جز چند تیم در لیگ برتر، سایر تیم‌ها از نظر مالی شرایط خوبی را ندارند و همین امر باعث می‌شود تا تیم‌ها از ادامه حضور در لیگ انصراف دهند و باعث آسیب زدن به بدنه لیگ شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.