کد خبر : 95929
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1396 - 11:43
-

دبیری: قطعا در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کنیم/لیگ برتر را خوار و ذلیل کرده اند/کمیته فوتسال برخورد حذفی دارد

دبیری: قطعا در لیگ برتر فوتسال شرکت نمی‌کنیم/لیگ برتر را خوار و ذلیل کرده اند/کمیته فوتسال برخورد حذفی دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز درباره اظهارات کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال مبنی بر عدم دریافت نامه برای کناره گیری تیم دبیری از لیگ برتر فوتسال، گفت: صحبتهایی که از طرف کمیته فوتسال صورت می گیرد، صحت ندارد. ما چندبار اعلام کرده ایم که در لیگ برتر شرکت نمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مالک باشگاه دبیری تبریز درباره اظهارات کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال مبنی بر عدم دریافت نامه برای کناره گیری تیم دبیری از لیگ برتر فوتسال، گفت: صحبتهایی که از طرف کمیته فوتسال صورت می گیرد، صحت ندارد. ما چندبار اعلام کرده ایم که در لیگ برتر شرکت نمی کنیم. یکبار دیگر هم می گویم که در لیگ برتر فوتسال حاضر نخواهیم شد.

وی افزود: ما احساسی تصمیم نگرفته ایم. این تصمیم برای دو ماه پیش است. ما به افرادی مثل سلیمانی که در کمیته فوتسال کار می کنند، اعتراض داریم. خوشبختانه سایرین هم به این نتیجه رسیده اند که حرفهای ما غیرمنطقی نیست.

مالک باشگاه دبیری خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد آنقدر حضور در لیگ برتر را ذلیل و خوار کرده اند که حتی کسانی که می خواهند امتیاز تیم لیگ برتری خریداری کند، یک سوم قیمت یک بازیکن هم پول نمی دهند! این خطری است که فوتسال را تهدید می کند. متاسفانه کمیته فوتسال با کسانی که دلسوز هستند و از روی خیرخواهی انتقاد می کنند، برخورد حذفی دارد.

دبیری در پاسخ به این سئوال که آیا باشگاه دبیری قطعا تا امشب مدارک حضور در لیگ را به کمیته فوتسال تحویل نمی دهد؟ گفت: قطعا همینطور است. اگر می خواستیم تیمداری کنیم، سه ماه پیش این تصمیم را می گرفتیم.

وی در پایان درباره احتمال واگذاری امتیاز تیم دبیری به شرکت سن ایچ گفت: زیاد در جریان این موضوع نیستم و پسرم پیگیر کار است. هنوز توافقی صورت نگرفته است. آنچه قطعی است، عدم شرکت ما در لیگ برتر و سقوطمان به لیگ دسته اول است.

به نظر می رسد تیم دبیری تنها تیمی است که در فصل آینده لیگ برتر فوتسال شرکت نخواهد کرد و در صورتی که امتیاز این تیم به تیم دیگری واگذار نشود، لیگ برتر با ۱۳ تیم آغاز خواهد شد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

شما که تا هفته پیش میگفتید به خاطر تاجکشرکت میکنیم،بعد هم اینکه شرکت نمی کنید نکنید چرا هر روز تکرار میکنی؟فکر کنم تا هفته بیستم تو هنوز میگی شرکت نمیکنیم،از هفته بیست و یکم تا پایان لیگ پسرت میگه شرکت نمیکنیم

فوتسالی شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

بازم مصاحبه تکراری؟؟
بابا جمع کنین دیگه خسته شدید اه

نام ... شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

کمیته فوتسال دیگه نمیتونه امتیاز و بفرشه، از دبیری ها میترسه

نام ... شنبه , ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

شما چرا نمیگید سلیمانی همیشه مصاحبه میکنه و میگه هیچ تیمی انصراف نداده؟
خب این بنده خدا هم مجبوره مصاحبه کنه و بگه تیم نمیدیم تا همه بدونن و.خریداری واسه سهمیه تیمش پیدا بشه

نام ... یکشنبه , ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۵۶

خوش آمدید مشرف