کد خبر : 96023
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 23:47
-

دبیری بعد از انحلال کامل تیمش: آقایان فعلا راحت شدند!

دبیری بعد از انحلال کامل تیمش: آقایان فعلا راحت شدند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال با وجود اتمام مهلت ارسال مدارک تیم ها، امروز(یک شنبه) با حضور مسئولان باشگاه دبیری تبریز و طرح و توسعه الوند قزوین تشکیل جلسه داد تا در مورد واگذاری امتیاز تیم دبیری تصمیم گیری کند. در پایان نیز با موافقت مسئولان باشگاه دبیری، امتیاز این تیم به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته فوتسال با وجود اتمام مهلت ارسال مدارک تیم ها، امروز(یک شنبه) با حضور مسئولان باشگاه دبیری تبریز و طرح و توسعه الوند قزوین تشکیل جلسه داد تا در مورد واگذاری امتیاز تیم دبیری تصمیم گیری کند. در پایان نیز با موافقت مسئولان باشگاه دبیری، امتیاز این تیم به صورت کامل به طرح و توسعه قزوین واگذار شد تا به این ترتیب دبیری بعد از شانزده سال به صورت کامل منحل شود و حتی فرصت حضور در لیگ دسته یک را هم از دست بدهد.

طرح و توسعه جزو تیم هایی بود که در فصل ۹۵ بدترین نتیجه تاریخ لیگ فوتسال را رقم زد و به لیگ دسته یک سقوط کرد و اکنون جایگزین یکی از پرافتخارترین و قدیمی ترین تیم های لیگ شده است.

افشین دبیری در گفت و گو با ایسنا، درباره واگذاری کامل امتیاز تیم توضیح داد: امتیاز تیمی که شانزده سال در فوتسال اعتبار کسب کرده بود، به قیمت حدود یک سوم قرارداد بازیکن فروختیم. کارهای اداری انتقال را امروز انجام دادیم و طرح و توسعه می تواند در لیگ برتر شرکت کند. به هر حال آن ها هم علاقه مند بودند تا دوباره در فوتسال باشند و ما به آن ها کمک کردیم.

وی با بیان اینکه دیگر امتیاز تیم های فوتسال هیچ ارزش و اعتباری ندارند، افزود: دیگر با تصمیمی که امروز گرفتیم، در لیگ دسته یک هم شرکت نخواهیم کرد و از فوتسال دور هستیم. البته آکادمی و تیم های پایه ما فعال است اما آقایان فعلا راحت باشند چون آن باشگاهی که منتقدشان بود، دیگر نیست.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجتبی دوشنبه , ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۰۳

درود بر خاندان دبیری