کد خبر : 96015
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 21:57
-

روزپیکر: انحلال دبیری برایم تلخ است/ از شانس بدمان باید با فرش آرا بازی کنیم!

روزپیکر: انحلال دبیری برایم تلخ است/ از شانس بدمان باید با فرش آرا بازی کنیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر در مورد بازی این هفته خود در لیگ برتر فوتسال مقابل تیم فرش‌آرای مشهد گفت: متاسفانه امسال تمرینات خودمان را دیر شروع کردیم و از شانس بد ما باید در همین هفته اول در مشهد روبروی تیم خوب فرش آرایی قرار بگیریم که تمرینات منظمی داشته و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکر در مورد بازی این هفته خود در لیگ برتر فوتسال مقابل تیم فرش‌آرای مشهد گفت: متاسفانه امسال تمرینات خودمان را دیر شروع کردیم و از شانس بد ما باید در همین هفته اول در مشهد روبروی تیم خوب فرش آرایی قرار بگیریم که تمرینات منظمی داشته و توانسته بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کند. ولی ما تمام سعی تلاش خودمان را می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: ما در این بازی چند بازیکن مصدوم داریم و همچنین نصرالله‌زاده بازیکن خوب خود را در اختیار نداریم، این بازیکن در حال حاضر در تاجیکستان به سر می‌برد و از هفته چهارم به ما ملحق می‌شود.

سرمربی آذرخش همچنین در مورد وضعیت لیگ برتر فوتسال گفت: امسال لیگ برتر کمی زودتر شروع شده و لیگ فشرده است و همین فشردگی کار را برای خیلی از تیمها سخت کرده. امسال اکثر تیمها تمرینات خود را دیر شروع کردند ولی در کل بازی‌های لیگ از هفته‌های سوم و چهارم وضعیت بهتری پیدا می‌کند. تیمها می‌توانند حریفان خود را بهتر بشناسند.

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس همچنین در مورد عدم حضور دبیری تبریز در لیگ برتر فوتسال گفت: برای من فوتسالی خیلی سخت و تلخ است که یکی از تیم‌های باسابقه ایران و بهترین‌های فوتسال امسال از لیگ خداحافظی کرده است همانطور که می‌دانید تیم دبیری تبریز همیشه جزء مدعیان قهرمانی بوده و سال قبل هم توانست نایب قهرمان لیگ شود.

منبع: فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.