کد خبر : 96017
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 22:03
-

طاهری: کارمان در لیگ سخت‌ است اما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم/ قبلا همه از شرایط تیم ملی فوتسال انتقاد کرده‌اند

طاهری: کارمان در لیگ سخت‌ است اما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم/ قبلا همه از شرایط تیم ملی فوتسال انتقاد کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری در مورد تمدید قراردادش با تیم شهروند ساری اظهار داشت: امروز با مسئولان باشگاه شهروند صحبت کردم و قراردادم را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردم. وی در مورد شرایط تیم شهروند هم عنوان کرد: امسال اکثر تیم‌ها خیلی کند حرکت کردند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری در مورد تمدید قراردادش با تیم شهروند ساری اظهار داشت: امروز با مسئولان باشگاه شهروند صحبت کردم و قراردادم را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کردم.
وی در مورد شرایط تیم شهروند هم عنوان کرد: امسال اکثر تیم‌ها خیلی کند حرکت کردند و آماده سازی را پشت سر گذاشتند اما ان‌شاءالله سعی می‌کنیم در طول فصل نمایش خوبی از خودمان نشان بدهیم. کار ما در این فصل بسیار دشوار است اما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که بهترین باشیم. در ضمن قرار شده مانند فصل گذشته شماره ۸ را بپوشم چون شماره ۱۰ تیم در اختیار مرتضی عظیمایی که یکی از بزرگان شهروند ساری است قرار دارد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی آیا باز هم تیم ملی فوتسال زیر سایه قرار می‌گیرد، گفت: اینطور نیست، شرایط فوتبال و فوتسال با هم متفاوت است و نمی‌شود آنها را با هم مقایسه کرد. قبلا قول‌هایی به تیم ملی فوتسال داده شده و همه هم از شرایط تیم ملی انتقاد کرده‌اند امیدواریم که مسئولان شرایط خوبی را برای بچه‌های تیم ملی فوتسال رقم بزنند چون انتظار از تیم ملی فوتسال بالا است.
طاهری ادامه داد: صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را به همه تبریک می‌گویم و می‌دانم که افتخار بزرگی نصیب تیم ملی کشورمان شد. در کل دوست دارم مسئولان به قول‌هایی که در مورد تیم ملی فوتسال داده‌اند عمل کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیسی است که برای تماشای بازی‌های این تیم به ورزشگاه می‌رود، اظهار داشت: برای من پرسپولیس و استقلال فرقی نمی‌کند و همیشه در بازی‌های بین‌المللی به ورزشگاه می‌روم تا نماینده کشورمان را تشویق کنم. البته وجود دوستانی مانند طارمی و مسلمان باعث می‌شود که بازی‌های بین‌المللی پرسپولیس را از دست ندهم.
منبع: میزان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.