کد خبر : 95982
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1396 - 11:15
-

هیچکس هیجان این لیگ را ندارد/استارت عیدانه لیگ برتر نوزدهم با اما و اگرهای زیاد

هیچکس هیجان این لیگ را ندارد/استارت عیدانه لیگ برتر نوزدهم با اما و اگرهای زیاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هر سال زمان شروع لیگ برتر فوتسال که می شد می نوشتیم آغاز هیجان در لیگ برتر و آغاز استرس برای یک فصل پر اتفاق اما این بار شرایط بقدری بد است که کسی حال و حوصله پیگیری این لیگ را ندارد و خود فوتسالی ها هم نمی دانند در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هر سال زمان شروع لیگ برتر فوتسال که می شد می نوشتیم آغاز هیجان در لیگ برتر و آغاز استرس برای یک فصل پر اتفاق اما این بار شرایط بقدری بد است که کسی حال و حوصله پیگیری این لیگ را ندارد و خود فوتسالی ها هم نمی دانند در پایان هفته اول چند بازی برگزار می شود. سال قبل لیگ به خاطر فروش امتیاز منصوری قرچک به دانشگاه آزاد و میثاق به طرح و توسعه قزوین نصفه و نیمه شروع شد اما این فصل اوضاع بدتر شده و در حالی که اولین لیگ پس از سومی در جام جهانی را تجربه می کنیم خیلی از تیم ها شرایط خوبی ندارند.در مورد بازی های هفته اول روز چهارشنبه به تفصیل صحبت می کنیم و امروز مروری داریم بر وضعیت چهارده تیم لیگ نوزدهم:

۱-گیتی پسند اصفهان

گیتی پسندی ها با توجه به حضور در جام باشگاه های آسیا در اولین روزهای پس از تعطیلات نوروز با انتخاب علی افضل به عنوان سرمربی کار خود را آغاز کردند..تمدید قرارداد کشاورز،حسن زاده،محمدی و اسماعیل پور در کنار جذب بازیکنانی مثل عباسی،زارعی،جابری و عروجی از جمله اقدامات مهم این تیم به شمار می روند. مهدی جاوید مهمترین جدا شده از این تیم است و افشین کاظمی هم در این تیم نیست با این حال گیتی پسندی ها همچنان اولین شانس قهرمانی این فصل هستند.

۲- دبیری تبریز

به احتمال ۹۹/۹۹ درصد این تیم در لیگ برتر شرکت نمی کند.در صد بسیار کمی که مانده به این خاطر است که آنها رسما انصراف خود را اعلام نکرده اند.دبیری یک بار تصمیم به تیمداری گرفت و آن هم پس از تماس تاج با مدیران باشگاه بود اما به دلیل از دست دادن چند بازیکن کلیدی خود قید تیمداری را زد. شنیده می شود این باشگاه مذاکراتی با سن ایچ ساوه داشته تا امتیاز آنها به این تیم واگذار شود اما چیزی قطعی نیست.

۳-مس سونگون

مسی ها حمید بی غم را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده اند و با جذب حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی،فرهاد فخیم و علیرضا عسگری کهن خلا جدایی سه بازیکن خارجی خود را پر کرده اند. قرار است یک بازیکن برزیلی به نام فوماسا هم به این تیم اضافه شود. مسی ها هم شانس بالایی برای قهرمانی دارند.

۴-حفاری خوزستان

تیم جنوبی این فصل کمی دیرتر استارت زد.این تیم علاسوند را به عنوان سرمربی حفظ کرده و اسکلت اصلی آنها هم حفظ شده است.البته حسین سلطانی، مرتضی فراهانی و پیمان حفیظی سه جداشده مهم این تیم هستند.

۵-تاسیسات دریایی تهران

تاسیسات از تیم هایی بود که زودتر از اکثر تیم ها استارت زد و شرایط خوبی هم دارد.علیرغم اعلام کاهش بودجه، این تیم خوب بسته شده است. شمسایی به عنوان مربی بازیکن در این تیم حضور دارد و جواد اصغری مقدم، مسلم اولاد قباد، مهدی جاوید و بهروز جعفری خریدهای این تیم هستند. سنگ سفیدی، عروجی، عباسی و زارعی مهمترین جدا شده های تاسیسات به شمار می روند.

۶-شهرداری ساوه

تیم شهرداری ساوه تا همین چند روز پیش در ابهام بود و نبود در لیگ برتر به سر می برد.این تیم در نهایت قرار است در لیگ برتر شرکت کند.محسن حسن زاده در این تیم مانده و اکثر بازیکنان هم حفظ شده اند. بعید است شهرداری بتواند رتبه ششمی فصل قبل را تکرار کند.

۷– شهروند ساری

تا الان که این مطلب را می نویسیم نه سرمربی این تیم مشخص است نه ترکیب کامل بازیکنان. از جابر کیان نژاد به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ساروی نام برده می شود و چند مهره کلیدی این تیم هم ماندنی شدند اما وضعیت محمد طاهری و علی کیایی دو مهره غیر بومی این تیم هنوز قطعی نشده است.در این شرایط تمرینات شهروند هم کج دار و مریز برگزار می شود.

۸-فرش آرای مشهد

جزو تیم هایی هستند که مدتهاست تمرینات خود را استارت زده اند.ابتدا خبر رسید که این تیم با بودجه ای بیشتر و برای قهرمانی می آید اما این امر در هیات مدیره تصویب نشد.پس از چند سال، مجید مرتضایی از مربیگری این تیم رفت و محسن خبیری جانشین او شد.این تیم اکثر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده و مصطفی طیبی و حامد عبدالهی از خرید های مهم این تیم هستند.

۹-ارژن شیراز

تیمی که فصل قبل در بازگشت به لیگ برتر بد کار نکرد این فصل با مشکلات زیادی روبروست که عمده ترین آن مالی است.این مشکل باعث شده تا چند بازیکن کلیدی این تیم مثل صفری و برمشوری از جمع شیرازی ها جدا شوند.ارژن به نظر می رسد این فصل باید برای بقا در لیگ برتر بجنگد.

۱۰-یاسین پیشرو قم

این تیم در فصل جدید با این نام در مسابقات شرکت نمی کند.تا همین الان هم وضعیت این تیم مشخص نیست.نه سرمربی دارند و نه بازیکن.عنوان شده که با تیمی از دل جام رمضان قم در مسابقات شرکت می کنند و سرمربی تیم هم مشخص نیست.گویا پولی برای قرارداد بازیکنان هم وجود ندارد و تنها قرار است برای هر برد پاداشی داده شود.

۱۱-مقاومت البرز

این فصل هم مثل فصل قبل به موقع استارت زدند.این تیم کیانفر را جانشین فلاح کرده و امیدواراست این فصل از جمع فانوس بدستان جدا شود هر چند کار سختی در انتظار این تیم است.آنها در یارگیری بد عمل نکردند.مرتضی فراهانی،ابراهیم مسعودی،حمیدرضاره انجام و … از جمله خرید های این تیم هستند.

۱۲-آذرخش بندرعباس

تیمی که آنها را با مشکلات مالی می شناختیم به نظر می رسد اوضاع بهتری پیدا کرده است.این را می شود از نقل و انتقالات این تیم فهمید که  میثم خیام ،میلاد قنبرزاده و میثم برمشوری را جذب کرده و تمریناتش را هم بر خلاف فصل قبل زودتر استارت زد.شاید این تیم این فصل با حمایت تماشاگرانش از جمع فانوس بدستان جدا شود.

۱۳-مقاومت قرچک

همین چند روز پیش تیمداری آنها قطعی شد.مساعدت سپاه پاسداران باعث شد بودجه لازم برای تیمداری آنها تامین شود و قرچکی ها بار دیگر لیگ برتر را تجربه کنند.رضا زرخانلی امیدوار است در لیگ برتر با تیمش نتیجه خوبی بگیرد.

۱۴-آتلیه طهران قم

دومی تیم صعودکننده به لیگ برتر هم شرایط نامشخصی دارد.اینطور که گفته شده استانداری قم۳۰۰ میلیون تومان به این تیم کمک خواهد کرد و آنها با همان ترکیب دسته اولی خود و چند بازیکن جدید قمی با هدایت وحیدغیاثی به لیگ برتر می آیند.این تیم کار سختی در لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.

لیگی با اما واگر

لیگ بتر از ساعت ۱۸ روز سه شنبه با بازی فرش آرای مشهد با آذرخش بندرعباس در سالن شهدای مدافع حرم مشهد استارت می خورد.دیداری که قرار است کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال برای افتتاحیه لیگ به مشهد برود.لیگ با این تک بازی آغاز می شود و روز های چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بازی های دیگر این هفته هستیم اما واقعا معلوم نیست چند تیم در مسابقات شرکت می کنند،با چه نام هایی و آیا دیداری لغو یا معوق خواهد شد یا نه؟ باید تا پنجشنبه شب صبر کرد و پایان هفته اول لیگ عجیب نوزدهم را دید.

منبع:خبرورزشی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

توروخدا این خیلی زشته که قرارداد بازیکنان هیچی نیست و قراره برای هربرد پاداش درنظر بگیرن، واقعا دیگه فوتسال ما داره نابود میشه، توروخدا یه فکری به حال این فوتسال کنید، اگه اینجوری پیش بریم سه چهار سال دیگه کلا نابود میشیم، حالا ببینین، خواهشاً نشون بدین