کد خبر : 96044
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1396 - 14:12
-

آغاز دورهمی لیگ از فردا/ بررسی آخرین وضعیت تیم ها

آغاز دورهمی لیگ از فردا/ بررسی آخرین وضعیت تیم ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال از فردا (سه شنبه) با برگزاری دیدار افتتاحیه در مشهد آغاز می‌شود و علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال از نزدیک نظاره‌گر دیدار تیم‌های فرش آرای مشهد و آذرخش بندرعباس خواهد بود. این دو تیم که وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند، تمرین‌های خود را به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ برتر فوتسال از فردا (سه شنبه) با برگزاری دیدار افتتاحیه در مشهد آغاز می‌شود و علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال از نزدیک نظاره‌گر دیدار تیم‌های فرش آرای مشهد و آذرخش بندرعباس خواهد بود. این دو تیم که وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارند، تمرین‌های خود را به موقع آغاز کرده و با جذب مهره‌های موثر سعی در به فراموشی سپردن ناکامی پارسال خود هستند.

سایر بازی‌ها نیز چهارشنبه و پنج‌شنبه دنبال خواهد شد اما وضعیت نابسمان تیم‌ها باعث شده امسال هیجان همیشگی در لیگ وجود نداشته باشد و آن را بیش‌تر به یک دورهمی تشبیه کنند. چند تیم بدون تمرین وارد گود می‌شوند و چند تیم هم هنوز بازیکن و مربی ندارند!
تیم طرح و توسعه الوند قزوین که در دقیقه ۹۶ وارد مسابقات شد، با خرید امتیاز تیم دبیری تبریز فرصت حضور دوباره در لیگ برتر را پیدا کرد. تیمی که سال پیش با رقم زدن بدترین نتیجه تاریخ لیگ فوتسال به دسته یک سقوط کرد، هنوز بازیکنان و کادرفنی خود را مشخص نکرده است. طرح و توسعه در هفته اول لیگ میزبان شهرداری ساوه است اما گفته می‌شود این بازی از سوی سازمان لیگ به تعویق می‌افتد. ساوجی‌ها نیز امسال وضعیت بحرانی را پشت سر می‌گذارند و در گیرودار ماندن و واگذار شدن بودند.
امتیاز یاسین پیشرو قم نیز بدون این که مشتری داشته باشد، در اختیار هیات فوتبال قم قرار گرفت و بدون پشتوانه مالی و با نام هیات فوتبال در لیگ شرکت می‌کند. بازیکنان این تیم ضمن تمرین نکردن، حتی قراردادی هم ندارند و هیچ پولی بابت بازی در لیگ برتر از هیات فوتبال دریافت نخواهند کرد! هیات فوتبال قم در هفته نخست به مصاف گیتی‌پسندی می‌رود که با سرمربی‌گری علی افضل، زودتر از همه تیم‌ها استارت زده و با حفظ شاکله اصلی تیم، به دنبال قهرمانی در آسیا و حفظ جام قهرمانی لیگ در اصفهان است.
آتلیه دیگر نماینده استان قم در لیگ برتر نیز وضعیت بهتری از هیات فوتبال ندارد. این تیم که با قرار گرفتن در رده دوم لیگ دسته یک، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرده، با یک اسپانسر به توافق رسید اما این حامی مالی چند روز پیش از شروع مسابقات کنار کشید تا وضعیت تیم بحرانی‌تر شود. آتلیه قم در هفته نخست میزبان مقاومت قرچک است؛ تیمی که بعد از قهرمانی در لیگ دسته یک، شدن مدام دست به دست شد اما در نهایت بدون این که واگذار شود، در این شهر ماندنی شد تا قرچک بعد از انحلال شهید منصوری، دوباره بدون تیم نشود.
شهروند ساری نیز جزو تیم‌هایی است که هنوز سرمربی ندارد و یک هفته قبل از مسابقات تمرین‌هایش آغاز شده است. شهروند که پرطرفدارترین تیم لیگ برتری محسوب می‌شود، امسال به دلیل فعالیت‌های انتخاباتی مدیرعامل خود در شورای شهر و احتمال ابطال نتایج انتخابات در بلاتکلیفی به سر برد. شهروند در هفته اول لیگ باید در اهواز مقابل حفاری به میدان برود. حفاری اهواز که همیشه جزو تیم‌های بی‌حاشیه فوتسال بوده، امسال هم بی سر و صدا در فصل نقل و انتقالات حاضر شد و تمرین‌های تیم نیز به موقع زیر نظر علاسوند آغاز شد.
ارژن شیراز نیز با وجود تمام حرف و حدیث‌ها مبنی بر انحلال یا واگذاری در لیگ برتر ماندنی شد اما همه اتفاقات حاشیه‌یی پیش فصل این تیم به قیمت تضعیف تیم تمام شد و این تیم شیرازی با کم‌ترین تمرین و از دست دادن بازیکنان کلیدی خود باید با رقبا بجنگد. ارژن نیز این هفته با مقاومت البرز بازی دارد. تیمی که مثل همیشه به موقع کارش را آغاز کرد و با جذب مهره‌های تاثیرگذار به عنوان بازیکن-سرباز آماده مسابقات شد.
اما در میان تمام بی‌برنامگی‌ها و حواشی تیم‌های لیگ برتری، دو تیم مس سونگون و تاسیسات دریایی حساس‌ترین بازی هفته اول را برگزار خواهند کرد. شاگردان وحید شمسایی از ۶ هفته پیش استارت زده‌اند و با جذب مهدی جاوید آقای گل لیگ و چند مهره تاثیرگذار دیگر به دنبال جبران فصل کابوس‌وار ۱۳۹۵ هستند. مس سونگون نیز با وجود اذعان مسوولانش مبنی بر پرهزینه نبودن‌شان، یکی از پر ستاره‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.