کد خبر : 96051
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1396 - 16:19
-

بی نظمی ها زودتر از لیگ، خودش را رساند/ بازی های هفته اول قمی ها به تعویق می افتد؟!

بی نظمی ها زودتر از لیگ، خودش را رساند/ بازی های هفته اول قمی ها به تعویق می افتد؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دلیل میزبانی قم از مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام در پایان هفته و آماده سازی سالن شهید حیدریان برای این مسابقات، هیات فوتبال در نامه‌ای به کمیته فوتسال اعلام کرد قم در این هفته امکان میزبانی مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال را ندارد و مسابقات تیم‌های قمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دلیل میزبانی قم از مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام در پایان هفته و آماده سازی سالن شهید حیدریان برای این مسابقات، هیات فوتبال در نامه‌ای به کمیته فوتسال اعلام کرد قم در این هفته امکان میزبانی مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال را ندارد و مسابقات تیم‌های قمی در این هفته باید در هفته آینده برگزار شود.
هنوز کمیته فوتسال واکنشی به این نامه نداده است. با این حال برنامه ریزی ضعیف سازمان لیگ و عدم هماهنگی مسابقات با سایر رویدادهای ورزشی، در همین آغاز کار باعث ایجاد بی نظمی شده و با وجود اینکه لیگ آغاز نشده، حرف و حدیث در مورد به تعویق افتادن برخی بازی ها به گوش می رسد.

پیش از این نیز اخباری مبنی بر به تعویق افتادن بازی تیم های طرح و توسعه قزوین با شهرداری ساوه شنیده شد. قزوینی ها دیشب امتیاز دبیری را خریدند و هنوز مربی و بازیکن ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

جناب سلیمانی گند زدی به این فوتسال دست بابات کفاشیان بگیر وبرو اقا نخواستیم