کد خبر : 96106
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1396 - 23:03
دسته‌بندی نشده
-

خبیری:طیبی را قبل از ورود تیم به سالن از لیست خارج کردیم

خبیری:طیبی را قبل از ورود تیم به سالن از لیست خارج کردیم
سرمربی فرش‌آرا مشهد ضمن اظهار تاسف از عدم برگزاری دیدار تیمش مقابل آذرخش بندرعباس، از آمادگی کامل فرش‌آرا برای شروع فصل جدید خبر داد.

محسن خبیری سرمربی تیم فرش‌آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران پس از لغو دیدار تیمش مقابل آذرخش گفت: ابتدا درمورد مصطفی طیبی باید عرض کنم که از لحاظ فنی و آن بخشی که به ما مربوط می‌شد، وی را در گرم کردن تیم شرکت دادیم اما سرپرست تیم به یکباره اعلام کرد که طیبی را نمی‌توانیم در لیست داشته باشیم. طیبی قبل از ورود تیم به سالن جهت انجام بازی به چایگاه تماشاگران رفت و بازیکن دیگری را جایگزین وی کردیم.

خبیری افزود: ما با تمرکز بالا و با روحیه‌ای مناسب آماده تقابل با آذرخش بودیم و آمادگی صد درصدی را از لحاظ روحی و فنی در بازیکنان ایجاد کرده بودیم و برای کسب پیروزی وارد سال شده بودیم اما متاسفانه این دیدار برگزار نشد. طبق برنامه به بازیکنانمان یک روز استراحت دادیم و پس از آن برای مقابله با شهرداری ساوه آماده خواهیم شد.

سرمربی فرش‌آرا با تمجید از هواداران تیمش گفت: از هوادارانی که برای تماشای مسابقه به سالن آمدند تشکر می‌کنم اما متاسفانه بازی برگزار نشد. از کلیه مسئولان و میهمانان ویژه که برای حمایت از نماینده استان خراسان رضوی به سالن آمدند، تقدیر و تشکر می‌کنم. ما برای احترام به مسئولان استانی و عزیزانی که برای دیدن مسابقه به سالن آمده بودند، پس از اعلام نماینده فدراسیون مبنی بر عدم حضور تیم آذرخش، بازی درون تیمی را بین بازیکنان خودمان انجام دادیم.

خبیری در خصوص سالن میزبانی تیمش اظهار کرد: برایم فرقی نمی‌کند در کدام سالن مسابقاتمان برگزار شود و این موضوع را به باشگاه واگذار کردم و تابع تصمیمات مدیریت باشگاه خواهیم بود.

وی در پایان گفت:همانطور که قبلا گفتم، فرش‌آرادر تمام نقاط شهر هواداران زیادی دارد و امروز هم شاهد این مسئله بودیم که هواداران زیادی برای حمایت از تیمشان به سالن آمدند. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و از آنان تقدیر می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۶:۰۸

خدا بخواد اینجوری دست سلیمانی و فساد شما را رو میکنه
کارت طیبی صادر میشه در صورتی که اصل مدارکش دست آذرخش هست
ولی کارت آذرخشی ها صادر نمیشه چون تیم سالمی هست و فاسد نیست

وای بر احوال این فدراسیون که آدمهای درونش مثل سلیمانی نا سالم هستند

٩٠ بیابه فاسدین فوتسال مثل سلیمانیها برس

فوتسالی جمعه , ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

باز این خبیری ریا کار شروع کرد به تقدیر و تشکر از کل شهر بس کن این ریا کاریتو.
خوب تیمی شدید با آقای سرپرست دیگه گند و فساد فوتسال رو به حد اعلا میرسونید.تا نیم فصل بی کفایتیت رو میشه پرتت میکنن بیرون از این شهر.