کد خبر : 96089
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1396 - 14:35
-

دبیری: فوتسال را ذلیل کردند/ امتیازمان را مجانی می‌خواهند!

دبیری: فوتسال را ذلیل کردند/ امتیازمان را مجانی می‌خواهند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری درباره تکلیف تیم فوتسال دبیری تبریز در فاصله سه روز تا شروع لیگ برتر اظهار کرد: با حمایت‌هایی که کفاشیان از سلیمانی می‌کند، به این نتیجه رسیدیم که از لیگ کنار بکشیم. با این وضعیت از داخل جلسه هیات رئیسه می‌شنویم که می‌گویند دبیری قطعا شرکت می‌کند. نمی‌دانم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری درباره تکلیف تیم فوتسال دبیری تبریز در فاصله سه روز تا شروع لیگ برتر اظهار کرد: با حمایت‌هایی که کفاشیان از سلیمانی می‌کند، به این نتیجه رسیدیم که از لیگ کنار بکشیم. با این وضعیت از داخل جلسه هیات رئیسه می‌شنویم که می‌گویند دبیری قطعا شرکت می‌کند. نمی‌دانم شاید آقایان مالک تیم دبیری هستند که بیشتر از ما در جریان آن قرار دارند. ما از دو ماه پیش کناره‌گیری خود را اعلام کردیم و تلاش مهدی تاج برای بازگشت‌مان هم نتیجه نداد.

او ادامه داد: تمام اتفاقات نشان می‌دهد که آقایان می‌خواهند آرامش فوتسال را بر هم بزنند و به نفع آن کار نمی‌کنند. کارها و تصمیم‌های اشتباه مکرر را از کمیته فوتسال می‌بینیم. از طرفی آن‌قدر فوتسال را ذلیل کرده‌اند که قیمت امتیاز تیم فوتسال از ۶۰۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. با این وضعیت باید تیم را مجانی واگذار کنیم چون هیچ اسپانسری جلو نمی‌آید. دیگر برایمان اهمیتی ندارد که تیم در لیگ برتر می‌ماند یا سقوط می‌کند. تمام غصه ما این است که بعد از شانزده سال تیم‌داری، آخر عاقبت ما این شده است. ارزش یک تیم، معادل یک چهارم قیمت یک بازیکن شده و آقایان در کمیته فوتسال هیچ دغدغه‌ای جز حمایت از یک شخص ندارند!

مالک باشگاه دبیری تبریز همچنین پیشنهاد باشگاه سن‌ایچ ساوه برای خرید امتیاز تیم را رد کرد و افزود: این خبر صحت ندارد و هیچ یک از دو مشتری که امتیاز تیم را می‌خواهند، سن‌ایچ نیستند. در هر حال دیگر برایمان مهم نیست و منتظر می‌نشینیم تا ببینیم چه بلایی سر فوتسال می‌آورند. آقایان در کمیته فوتسال، شخصی را انتخاب کرده‌اند و با وجود اشتباهات فاحش او، نمی‌دانند چطور باید او را برکنار کنند. آنها از کسی که خودشان آورده‌اند، حمایت می‌کنند و امیدوارم تا آخر پای او بایستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

فانوسا دیگه بسه

نام ... پنجشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

بفرما حالا بازیکنها میفرمایند ما پولی نمیگیریم
اقای دبیری گفته اند بازیکن چهار برابر ارزش امتیاز تیم قرارداد میبنده یعنی ۴۰۰ میلیون