کد خبر : 96135
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1396 - 12:32
-

اسماعیل‌پور:شهروند متفاوتی خواهید دید/بازی با حفاری همیشه برای ما خوش یمن بوده است/عدم همکاری کمیته فوتسال با تیم ها این شرایط را رقم زده است/دور از ذهن نیست تا پایان لیگ چند تیم کناره‌گیری کنند

اسماعیل‌پور:شهروند متفاوتی خواهید دید/بازی با حفاری همیشه برای ما خوش یمن بوده است/عدم همکاری کمیته فوتسال با تیم ها این شرایط را رقم زده است/دور از ذهن نیست تا پایان لیگ چند تیم کناره‌گیری کنند

محمد اسماعیل‌پور مربی تیم شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شرایط این تیم در فصل جدید و دیدار مقابل حفاری توضیحاتی را بیان کرد. در ادامه متن کامل این مصاحبه را مشاهده کنید. اسماعیل‌پور در خصوص شرایط شهروند در آستانه فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به شرایط

محمد اسماعیل‌پور مربی تیم شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شرایط این تیم در فصل جدید و دیدار مقابل حفاری توضیحاتی را بیان کرد. در ادامه متن کامل این مصاحبه را مشاهده کنید.

اسماعیل‌پور در خصوص شرایط شهروند در آستانه فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص لیگ امسال، تیم شهروند نیز با پیگیری‌های آقای نجاریان تمرینات خود را از روز دوشنبه ۲۹ خرداد با اکثر نفرات سال قبل و جوانان باشگاه به اتفاق بنده و آقایان طالبی، بخشی، ٖآذری و خیراندیش آغاز کرد. تا به حال ۹ جلسه تمرین و ۲ دیدار تدارکاتی انجام دادیم و شکر خدا شرایط بسیار مناسب است.

وی پیرامون دیدار هفته نخست مقابل حفاری اهواز گفت: همانطور که می‌دانید تیم حفاری تیم چهارم فصل گذشته است و تمرینات خود را مانند چند تیم متمول لیگ خیلی زود شروع کرد و با اردو و بازی‌های تدارکاتی مناسب پای به لیگ برتر می‌گذارند. با کمک سایر اعضای کادرفنی و همچنین مراجعه به فیلم بازی‌های فصل گذشته حفاری، شناخت نسبی از این تیم داشته‌ایم. بازی‌های هفته اول شرایط خاص خودش را دارد اما همواره اهواز برای شهروند خوش‌یمن بوده و امیدوارم امسال نیز همینگونه باشد.

مربی شهروند درمورد اینکه شرایط لیگ امسال را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار داشت: متاسفانه لیگ امسال برخلاف سال‌های گذشته شروع بسیار بدی داشته و بنظر بنده عدم همکاری کمیته فوتسال با تیم‌ها و همچنین عدم حمایت بخش خصوصی مانند ادوار گذشته لیگ را تحت تاثیر قرار خواهد داد. احساس می‌کنم هرچقدر سازمان لیگ سعی در برقراری شرایط ایده‌آل برای لیگ امسال داشته است اما بنظر می‌رسد کمیته فوتسال ساز خودش را می‌زند. دور از ذهن نیست تا پایان لیگ چند تیم کناره‌گیری کنند.

اسماعیل‌پور درخصوص پیشبینی جایگاه شهروند در فصل جاری عنوان کرد: قطعا مدیریت و مجموعه شهروند بعنوان قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین تیم لیگ برتر تمام تلاش خود را برای کسب جایگاه مناسب و در شان هواداران پرشور خود انجام خواهد داد. با توجه به زمان کمی که از تمرینات تیم می‌گذرد امیدوارم حمایت این هواداران همانند سال‌های گذشته شامل حال باشگاه باشد. مطمئن باشد تیمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته از شهروند خواهید دید.

وی در پایان گفت: بعنوان عضو کوچکی از خانواده فوتسال، از پایگاه خبری فوتسال که تنها حامی رشته پرافتخار فوتسال است تشکر می‌کنم و برای این مجموعه پرتلاش آرزوی توفیق دارم. امیدوارم لیگ پر فروغی را شاهد باشیم تا تیم ملی مقتدری از همین لیگ برای تیم ملی انتخاب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساری مهد فوتسال ایران پنجشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰:۴۶

خیلی حیف شد ک قرارداد مسعود سعادتی رو تمدید نکردین…ازتون خواهش دارم اقای نجاریان ک قرارداد اقای سعادتی تمدید بشه و توی تیم بمونن

شمال پنجشنبه , ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

این اقا کجای فوتسال بودند