کد خبر : 96149
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1396 - 13:59
-

طیبی:اتفاقات رخ داده در لیگ زیبنده فوتسال ما نیست/ گیتی‌پسند، تاسیسات، حفاری و مس شانس‌های نخست قهرمانی هستند

طیبی:اتفاقات رخ داده در لیگ زیبنده فوتسال ما نیست/ گیتی‌پسند، تاسیسات، حفاری و مس شانس‌های نخست قهرمانی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی در خصوص اتفاقات رخ‌داده در دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: مشهد هستم و می‌خواستم به سالن بروم تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنم که متوجه شدم این دیدار با عدم حضور آذرخش کنسل شده‌است. در جریان دلیل غیبت نماینده هرمزگان نیستم اما کاش چنین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی در خصوص اتفاقات رخ‌داده در دیدار افتتاحیه لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: مشهد هستم و می‌خواستم به سالن بروم تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنم که متوجه شدم این دیدار با عدم حضور آذرخش کنسل شده‌است. در جریان دلیل غیبت نماینده هرمزگان نیستم اما کاش چنین اتفاقاتی در لیگ برتر فوتسال کشوری که سوم جهان است نیفتد.
وی افزود: علاقه‌مندان بسیار زیادی به سالن آمده‌بودند، علاوه بر این بزرگانی مثل حسین بادامکی، اکبر میثاقیان و … نیز در سالن حضور داشتند، این موضوع واقعا زیبنده فوتسال ایران نیست که چنین اتفاقاتی رخ دهد و زمینه‌ساز دلسردی علاقه‌مندان به فوتسال شویم. متاسفم ولی واقعیت این است سالی که نکوست از بهارش پیداست.
طیبی در رابطه با نماینده خراسان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: فرش‌آرا امسال با سیمایی نسبتا متفاوت در لیگ برتر حضور یافته و با توجه به تغییراتی که در کادرفنی داشته باید به این تیم زمان داد. از خبیری شناخت دارم و می‌دانم که وی مربی تاثیرگذاری است که در چند تیم دیگر نیز سابقه سرمربی‌گری داشته اما قطعا برای پیاده کردن پازل تاکتیکی مدنظرش نیاز به زمان خواهدداشت.
بازیکن خراسانی تیم ملی کشورمان با تاکید بر اینکه مشهد استعدادهای زیادی در رشته فوتسال دارد، تاکید کرد: مردم مشهد لایق کسب نتایجی خوب هستند، اما قهرمانی و حضور در بالای جدول ابزاری می‌خواهد که فکر می‌کنم هنوز در فوتسال مشهد این ابزار و امکانات وجود ندارد.
طیبی گفت: همه چیز در ورزش پول نیست و مسائلی مثل احترام بسیار مهمتر از شرایط مادی است. مطمئنم که روزی دوباره به فوتسال خراسان برمی‌گردم تا برای تیم شهرم به میدان بروم. شرایطم به شکلی است که فعلا در فوتسال ایران بازی نخواهم‌کرد.
بازیکن ملی‌پوش فوتسال ایران در خصوص قهرمان احتمالی لیگ برتر ۹۶ تصریح کرد: تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند، تاسیسات، حفاری و مس شانس‌های نخست قهرمانی هستند اما واقعیت این است که فوتسال به هیچ‌‎وجه قابل پیش‌بینی نیست. ضمن اینکه از انصراف دبیری به شدت ناراحت شدم زیرا با اینکه تابحال در این تیم بازی نکرده‌ام اما هواداران پرشور و کادر خوب و مجرب دبیری را می‌شناسم. امیدوارم که دیگر چنین اتفاقات تلخی در فوتسال ایران تکرار نشود.
طیبی با انتقاد از انصراف هر ساله برخی از تیم‌های لیگ برتری فوتسال تاکید کرد: باید پیش از آغاز مسابقات فکری به حال این موضوع شود و ضمانتی از تیم‌های شرکت‌کننده گرفته‌شود. برای فوتسالی که سوم جهان شده واقعا بد است که هر سال شاهد انصراف ناگهانی برخی از تیم‌های حاضر در مسابقات باشیم. می‌توان این موضوع را با اخذ ضمانتی از تیم‌های حاضر در مسابقات حل کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

شما نظر نمیخاد بدی اقای محترم

نام چهارشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

تو چکاره هستی ؟؟!! تو بهتره حواست به بازی کردن خودت باشه و گنده تر از خودت حرف نزنی !!!!اجرای لیگ به تو چه ربطی داره ؟؟!!ظاهرا شهر خیلی شلوغ شده تو فوتسال !!

ناصر چهارشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

مرسی اقای طیبی ممنون بابت نظرات خوب ایشالاه قهرمان اروپا بشین همیشه پرچمتون بالاس چش حسودها دربیاد

رضا چهارشنبه , ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

داداش پرچمت بالاس،،فوتسال ایران با نام بزرکانی مثل شما شناخته میشه